تجربه‌ای در مورد فنگ شویی دارید؟

آیا تابه‌حال از فنگ شویی در زندگی‌تون بهره بردین؟ چه تجربه‌ای در این زمینه دارین؟

فنگ‌ شویی به معنای باد و آب است، یک فلسفه و فن باستانی در چین است و برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمانهای مسکونی، تجاری، باغ و غیره استفاده می‌شود تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به طور کلی انرژی مثبت داشته باشد.

بر اساس فنگ شویی مهم‌ترین چیزهایی که باید رعایت کرد، پرهیز از بی نظمی و هرگونه انباشتگی، استفاده از رنگهای مناسب، خطوط منحنی، در نظر گرفتن جهت‌های مناسب است.

فنگ شویی بر این اساس است که رنگ‌ها اثر قوی و قابل توجهی روی افراد و عملکرد مغزی آنها می‌گذارد.

فنگ شویی
در فنگ‌شویی از آینه به عنوان وسیله‌ای برای جذب کردن، حرکت یا تغییر جهت انرژی بکار برده می‌شوند.
بکارگیری ساعت، نقاشی‌های متعدد و برخی عکس‌ها . . . هم ازین دست است.
. . . برای پیشرفت شغلی اتاق کار را در قسمت شمالی خانه قرار می‌دهند. از رنگ سفید در منزل برای استحکام پیوند خانوادگی استفاده می‌شود.

اینجا کاربرد فنگ شویی برای کلاس درس رو آورده.

7 پسندیده

تابحال مطالعه ای در رابطه با فنگ شویی نداشتم ولی تا اونجایی که میدونم، تغییر دکوراسیون و رنگ ها برای تغییر انرژی فضا به سمت مثبت تر شدن هست.
اگر به تعریف درستی رسیده باشم، بله. اینکارو کردم.
چون در اپارتمان زندگی میکنیم و فضای کمی در دسترس داریم، تغییر دکوراسیون معمولا مشکله. ولی من با برچسب های رنگی، قفسه ی کتاب ها رو تغییر دادم و ساعت ساده و دکوری های قدیمی رو با رنگ های متنوع و لاینر، طرح دار کردم.
تغییر رو تختی ها و تغییر چینش کتاب ها هم اقدام دیگه ای بود که کردم و واقعا تونستم یه اتاق کوچیک پر وسیله رو خیلی پر انرژی تر از قبل کنم. :blush:

2 پسندیده

چه جالب
منابع بیشتری درباره این مطلب داشتین به اشتراک بزارید لطفا