تجربه مهاجرت به یک روستا یا شهر کوچک رو داشتی؟

من مدتیه به شروع یک تجربه‌ی جدید در زندگی فکر می‌کنم. و اون مهاجرت به یک روستا یا شهر کوچک و آغاز یک سبک جدید از زندگی تجربه‌گراست. من راستش ارتباط اجتماعی زیادی ندارم، بند و تعلق کاری هم به جایی ندارم. فکر می‌کنم با کارهای فری لنسری و اساسا نوشتن تا حدودی از پس مخارج خودم می‌تونم بربیام. تجربه کرونا به من نشون داد که خیلی هم به ارتباط با معدود دوستانم نیاز ندارم:) راستش بیشتر برای خودم زندگی می‌کنم. هر چند دیدار هر چند وقت یک بار با دوستان انگشت‌شمارم می‌تونه دلپذیر باشه.

من توی فکرمه که به یک روستا یا شهر کوچک در شمال کشور مهاجرت کنم. ایده‌آلم برای اولین مقصد یک شهر کوچک یا روستا در استان گیلان بود ولی راستش آشنای خاصی ندارم تا بتونم بیشتر ازش اطلاعات بگیرم و راجع بهش تحقیق کنم. توی این وضعیت کرونایی هم که خیلی امکان سفر نیست. اما مثلا دوستی در گنبد کاووس دارم که اطلاعات نسبتا خوبی درباره زندگی تو یه شهر کوچک در استان گلستان بهم داد.

می‌دونم که مهاجرت به یک شهر کوچک هر چقدر هم بگم من کاری به کسی ندارم مشکلات خاص خودش رو داره. از این لحاظ که دیگران توی شهر کوچک معمولا کاری به کار تو دارن و همچنین به علت مغایرت‌های فرهنگی راحت کسی رو نمی‌پذیرن.

اگر تجربه‌ای در این باره داشتین یا برای سکونت در روستا یا شهر کوچکی در گیلان یا گلستان می‌تونین راهنمایی کنین واسم بنویسین. ممنون :slight_smile:

2 پسندیده