تجربه ی جالبی اگر تو زندگی داری بیان بکن؟

عزیزان

تجربه هایی که در زندگی خلاصه در هر جایی دارید این جا بنوسید تا دیگران از این تجارب استفاده و بهره ببرند.

تشکر از نگاهتان …

2 پسندیده

سلام دوست عزیز
تجربه !!
ما آدم ها یا بهتر بگم انسان ها (موجوداتی که هر چیزی رو فراموش میکنیم بسته به اهمیت اون طی زمان (انس = نسی =فراموشکار))خیلی کم از تجربه همدیگه میتونیم استفاده کنیم به همون دلیل خط بالا !!!
اما من بزرگترین تجربه و درس زندگیم که اتفاقا بارها و بارها تکرارش کردم اما باز هم به خاطر انسان بودنم دوباره و دوباره تکرار شده …

1- همیشه و همیشه حرف نزدن و در نهایت کم حرف زدن خیلی خیلی … به نفع ما تموم میشه

من مدت ها بود که کسی رو صادقانه دوست داشتم و از احساس دوست داشتن اون نسبت به خودم مطمئن شده بودم. که در نهایت دل رو به دریا زدم و به صورت دل نوشته ای از احساس خودم به اون شخص دادم… اما عکس العملی که گرفتم دقیقا برعکس بود و چیزی جز تحقیر شدن از دیدگاه اون شخص عایدی من نشد … بیشترین درد من از این بود که چرا من به همچین آدمی وابسته شدم که دچار خودشیفتگی و غرور بود (این اولین درس من در رابطه با روانشناسی خانم ها بود! هیچوقت به صورت مستقیم به کسی نگید که دوستش دارید و عاشقش هستید) خیلی وقت ها احساسات دل ها رو به هم وصل می کنند و حرکات لازم برای ایجاد محبت رو فراهم میکنند… اما ظرفیت ها تو هر انسانی متفاوت هست و گفتن مستقیم احساسات من بعد از چند سال اشتباه محض برای ایجاد رشد این احساس در رابطه بود.
از این داستان بیاید بیرون ------------------------------------------------------

وقتی ترسیدید سکوت کنید
وقتی کلمه ای برای بیان ندارید سکوت کنید.
وقتی چیزی نمیدونید در مورد هر مسئله ای باز هم فقط سکوت کنید.
وقتی کسی رو دوست دارید در مورد احساستون نسبت به شخص سکوت کنید .

سکوت و کم حرف زدن بیشترین جذبه رو برای فرد داره !
کم حرفی باعث فکر کردن بیشتر و نتیجه بهتر میشه!