ترجیحت انجام چند کار کوچک بصورت همزمان هست یا همون کارها روجدا انجام دادن؟

گاهی ذهن بعضی ها با اتمام زودتر کارها بهتر راضی میشه و گاهی تمرکزش روی همون یک کار کوچک هست ،مثلا ممکنه به فروشگاه برید و از طرفی بعد از برگشتن از فروشگاه بین راه کار دیگری هم انجام بدید ترجیحتون اینه در یک بازه انجام بشن یا جداگانه و چرا؟

4 پسندیده

دوست دارم می‌تونستم هر لحظه فقط رو یه کار تمرکز کنم. ولی همیشه نمی‌تونم! یعنی هنوز مهارتش رو به دست نیاوردم.

گاهی کارهای کوچیک رو با هم میکس میکنم و در یک لحظه همزمان بهشون می‌پردازم! مثلا وقتی دارم ناهار می‌خورم، فیلم هم باز میکنم و یا یه کار دیگه رو هم با صبونه پیش میبرم و …!

یا همون طور که مثال زدی موقع بیرون رفتن تلاش میکنم به همه کارهای بیرون از خونه برسم! هر خرید و هر مغازه/اداره ای که باید برم رو پیش ببرم! طوری که بعد از اینکه برمیگردم خونه حالم از بیرون بودن بد میشه!!! یا دستم از بس پر از مواد و وسایل خریده شده س، پدرش در میاد.

مشکل اینجاس که موقع انجام بعضی کارا، مخصوصا غذا خوردن، حوصله م به شدت سر میره و هی دلم میخواد زودتر تمومش کنم تا بتونم به کارای بانمک دیگه و یا حتی به حالتِ هیچ کاری نکردن و خوابیدن برسم!!!

3 پسندیده

ما ههمون دلمون میخواد کارهامون چه ریز و چه درشت به خوبی و درست و برنامه ریزی شده پیش بره،اما اگر در هر روز تکه ای از کار رو به درستی پیش ببریم خیلی خوبه،ولی اگر نتونیم خب قاعدتا کار اشتباهی نکردیم چون عوامل زیادی هستند که میشه آدمها یکسان نباشند و خیلی از موارد دیگه که میشه درباره این موضوع گفتگو وبحث انجام داد.:wink:

2 پسندیده