تغییرات سبک زندگی در ماه رمضان رو چطور مدیریت می‌کنین؟

معمولا وقتی ماه رمضان میاد، تغییراتی در زمینه خواب و خورد و خوراک رخ میده. بحث مذهبی رو اینجا نمیخوام وارد کنم، صرفا روی مدیریت این تغییرات به نسبت شدید هست که ممکنه در جاهای دیگه به دلایل مختلفی روی بده. شما این تغییرات در خواب و تغذیه رو چطور مدیریت میکنین؟ چقدر طول میکشه که منطبق بشین با وضعیت جدید؟

6 پسندیده

خواب که زیاد هست :smile: اما خوب نیستش …من سه سال پیش بعد از اذان صبح میخوابیدم تا فردا عصرش که اصلا خوب نبود همش گیج بودن و اینکه سیر بودم گشنه م نمیشد .سال بعدش با خودم عهد بستم هر طور شده شب بخوابم که صبح بیدار باشم هر چند کم و اگر خواستم دوباره ظهر بخوابم ولی حتما صبح بیدار باشم.این موضوع کمی بهتر بود.
خورد وخوراک هم مثلا غروب آش و سوپ برام خوردنش راحت تره وسبک تر.میوه هم خیلی خوبه و لبنیات …منطبق شدن سخت نیست بنظرم.فکر کنید یه دوره رو برای سلامت بدن باید اینطور پیش برید.کنار اومدن باهاش مشکل ساز نیست دو روز قبل از ماه رمضان که روزه بگیری کلا منطبق میشی :upside_down_face::sweat_smile:

4 پسندیده

من همیشه خوابم بهم میریزه. ساعتی باید سحر بیدار شیم و به فاصله یک تا دو ساعت برای کار یا دانشگاه. همیشه هم همینطوره و خب کم کم تا اخر ماه رمضون به این سمت پیش میرم که یا تا سحر بیدارم یا بعد از سحر بیدارم!

3 پسندیده

نظر به پلان، که من طرح کردم بعد از سحری نه چندان سنگین با نوشیدن چند گیلاس مایعات فقط یک ساعت میخوابم، بعد از بلند شدن از خواب میروم سر کار الی ساعت 13 بعد از ظهر وقتی خانه آمدم اگر کاری برای انجام دادن نداشتم از طرف ظهر دو سه ساعتی میخوابم که خواب کمبود خود را تکمیل کنم، وقتی از خواب بلند میشوم تقریباً دو ساعتی به شام مانده است.
ای قسم خواب کمبود پوره میشود.

4 پسندیده