تقابل دو دیدگاه ، واقعیت با کدام است؟!

آیا تا حالا سری بازیهای اساسین کرید رو انجام دادید؟
بازی پیرامون تقابل تاریخی دو گروه (ساختگی) است که در هر تمدن و بازه تاریخی وجود داشتند ، اساسینها و تمپلارها ، دو گروه مخفی که یک هدف مشترک دارند اما به دلیل داشتن روشی متناقض در تحقق آن ، در مقابل هم قرار گرفته و با هم مبارزه میکنند. هدف این دو گروه اعطای آزادی به جامعه است. روش اساسینها مبتنی بر آگاهی بخشی است. انسان آگاه از فضیلتها دفاع میکنه. در مقابل تمپلارها معتقدند آگاه شدن مردم توهم و خیالی بیش نیست و باید با کنترل مردم ، به انان آزادی بخشید و الا مردم از فضیلتها دور میشوند. در نتیجه دنبال سیب عدن هستند و مابقی ماجرا …

image

من شخصا طرف تمپلارها رو میگیرم. خصوصا از وقتی که با هیثم کن‌وی (اساسین کرید 3) آشنا شدم که زمینه آشنایی با شی پاتریک کورمک رو فراهم کرد (اساسین کرید روگ)

آیا طرفدار این سری بازی هستید؟
از کدوم تیم و شخصیت خوشتون میاد؟

3 پسندیده

خوب فکر میکنم افراد زیادی بازی نکردن. من هم بازی نکردم ولی با توصیفی که انجام دادی، من رو تقریبا یاد روشهای تقابل مختلف در تاریخ ایران میندازه، مثلا روش «حسن صباح» به نظر شبیه به اساسین هست ولی روش کسی مثل «خواجه نظام‌الملک» که در برابر اون قرار میگیره، بیشتر بر تبعیت و همراهی با قانون و شبیه به تمپلارها هست.

من با کمی دوری از عقاید رادیکال، روش اساسین رو می‌پسندم، احتمالا با صبر و نوعی آموزش ملایم به همراه اقدام مناسب در برابر عواملی که به شدت تعادل رو به نفع خودشون به هم میزنن!

اگر زمینه بحث رو فراهم دیدی، میتونیم بحث کنیم.

2 پسندیده