تماس با گم شده ها

کاش میشد وقتی چیزی گم می کنی توی خونه، باهاش تماس بگیری پیدا بشه، مثل وقتی تلفن همراهت رو توی کیفت یا تو خونه گم میکنی.

5 پسندیده

اتفاقا جدیدا تبلیغ پیش فروش یه ابزار با کارکرد مشابه رو دیدم، فاندیما، که یه گجت ه و از طریق بلوتوث کار میکنه. به وسیله ی مورد نظر وصلش میکنی (مشابه جاسوییچی!) و بعد وقتی اون وسیله رو گم کردی میتونی از طریق اپلیکیشنی که روی گوشی برای همین گجت نصب کردی وسیله رو پیدا کنی.

فقط بدیش اینه که یه دونه س! یعنی نهایتا میتونی با پنجاه تومن(هزینه ی یه گجت) یه وسیله رو همیشه تحت نظر داشته باشی و برای جوراب و یا بقیه چیزایی که موقع جمع و جور کردن گمشون میکنی خیلی کاربرد نداره!

کاش یه راهی پیدا میشد که موقع جمع و جور کردن، هر چیزی دقیقا سر جاش قرار میگرفت و نمیشد مثل اشتباها جوراب یکی رو تو کشوی یکی دیگه گذاشت! :relieved:

5 پسندیده

تيتر سوال واسه يه لحظه بي نهايت خوشحالم كرد
ولي بعدش فهميدم اشتباه برداشت كردم، من دلم ميخواد با انسان هاي گم شده تماس بگيرم
نه با جوراب قايم شده يا كيف پولي كه نميدونم تو كدوم كيف گذاشتمش…
آدم هايي رو گم كردم كه سال هاست دنبالشونم :pensive:
پيشرفت علم و تكنولوژي هم كمكي نكرده به پيدا كردنشون
كاش راه حلي واسه پيدا كردن اون ها وجود داشت

5 پسندیده

فیزیکی؟ یا روحی؟
خوب گشتی؟ چه جوری؟

1 پسندیده

احتمالا با اینترنت اشیا میشه همه چیز رو ردیابی و پیدا کرد ولی خب فکر نکنم شامل جوراب بشه! :grin:

2 پسندیده

هر قدر که تکنولوژی ترقی کند انسان ها آسوده تر و تنبل تر میشوند و وزن انسان ها هم در تمام جهان رو به افزایش است، من طرفدار این نیستم که همه اشیا یک آی پی داشته باشند که آنها را بتوانیم رد یابی کنیم که کجا هستند و با یک صدا زدن پیش ما بیایند، بلکه برای یک زندگی سالم باید گاهی این طرف و ان طرف به بهانه گم شدن چیزی بدویم و یک ورزش طبیعی و ناخودآگاهی انجام دهیم که این به سیستم بدن ما مفید است چون ما انسان ها سهولت را دوست داریم و این سهولت و سکون براینمان خیلی خطرناک است، همچنانکه اگر اندیشه انسان در حالت ساکن باقی بماند پیش رفت و ترقی در حالت سکون باقی میماند و چیزی کشف نمیشود؛ اگر خود انسان هم از نگاه جسمی ساکن باقی بماند عواقت خطرناکی در انتظارش خواهد بود و بلاخره ساکن خواهد شد.

3 پسندیده

خوب سئوال خودتون رو به شکل مطلوب و از زبان خودتون بپرسید. بد نیست این روحیه رو تقویت کنیم که پرسش من اگر که مطرح نشده، اشکالی نداره خودم مطرحش میکنم!

2 پسندیده

فکر میکنم ترکیب هوش مصنوعی با لنز های سونی که بتونه به عنوان یه دستیار که روی بیناییت دسترسی کامل داشته باشه جواب سوال باشه.
ازش میپرسی بهت میگه آخرین بار کجا دیدیش.
از طرفی با شنوایی هم ارتباط داشته باشه و تحلیل هوش مصنوعی شنوایی هم داشته باشه دیگه خیلی پیشرفته تر میشه.

من تقریبا چیزی رو گم نمیکنم :thinking:

4 پسندیده

فيزيكي
از اينستاگرام و فيس بوك و كلي راه ديگه اقدام كردم

1 پسندیده