تو یک جمله یک زن کامل رو تعریف کنین

زن کامل از نقطه نظر شما چه جوریه ؟ اونیکه از همه مهمتره رو بگین :blush: ممنون میشم اگر آقایون هم نظرشون رو بگن

7 پسندیده

به نظر من زنی که پیوسته به دنبال شکوفا کردن استعداد‌هایش است، یک زن کامل به حساب می‌آید. حالا استعدادها می‌توانند هر چیزی باشند.

در مورد مرد کامل هم نظر مشابه‌ای دارم.

6 پسندیده

از نظر من، يه زن شاد يه زن كامله
چون روح يه زن زمينه پذيرش همه مشكلات اطرافيان رو داره.
كسي كامل هست كه همه درك كنه، احساس كنه ولي اينقدر قدرت داشته باشه كه باهاشون كنار بياد و شاد باشه

4 پسندیده

یه زن کامل به نظر من زنیه که قبل از یه مادر خوب بودن برای بچه اش ، قبل از یه زن خوب بودن براش شوهرش و حتی قبل از یه دختر خوب بودن برای پدرش بتونه خودش رو دوست داشته باشه و به خودش و خواسته هایی که داره احترام بزاره . ذات زن بودن با فداکاری و محبت و تایید طلبی عجین هست به نظر من و زنی کامله که بتونه ذات زنونه رو به نفع خودش کنترل کنه .

6 پسندیده

نکته ی مهمیه! در تمام فیلم هایی که دیدم اگر زنی متوجه بشه که کسی قراره شلیک کنه، خودش رو سپر بلای جان کسی کرده که در کنارش قرار داشته!

5 پسندیده

زن خوب فرمانده پارسا / کند مرد درویش را پادشاه

1 پسندیده

تعریف از خوب یا بد برای افراد در سراسر دنیا متفاوته. مثلا شما نوشیدنی الکلی بخور تو ایران رفتار بدی انجام دادی اما خب همین کار رو توی مثلا آلمان بکن، انقدر عادیه که نه خوبه نه بد.
نکته ای که هست هیچ خوب یا هیچ بدی مطلق نیست. این رو فکر میکنم همه خوب یاد گرفته باشیم که بدترین افراد ممکنه در لحظه ای کار خوبی بکنن که افرادی که ادعای خوب بودن دارن همچین کاری نکنن.
پس به نظرم خوب یا بد بودن صفتی هست که افراد نزدیک به آدم میتونن به آدم بگن تا انسان بتونه مسیر بهتری رو پیدا کنه.

زن خوب دست پختش باید خوب باشه. فکر میکنید این ملاک چند نفره برای اینکه بگن فلانی زن خوبیه؟
( زن به معنای همسر یا به معنای خانم؟ )
باید بچه داری بلد باشه. باید خیاطی بلد باشه. باید باید باید باید …

به نظر من زن، خانم، جنس مونث خوب یا هرچیزی که اسمشو میزارید باید در مرحله اول خودش باشه.
خودش که باشه برای بعضیا خوبه برای بعضیا بد. این طبیعیه هیچکسی نمیتونه با همه خوب باشه نشدنیه اصن این موضوع. همه مخالفانی دارن. در مرحله دوم به دنبال پیشرفت شخص خودش باشه. یعنی مسیر زندگی خودش رو در راستای ازدواج، بچه داری و مادر شدن نبینه. به دنبال اهدافش بره.

یک زن هیچ فرقی با یک مرد نداره. نباید داشته باشه! البته الان در کره زمین در همه جاش انقدر فرق ها هست که این جمله من یکم رویایی به نظر میرسه اما نظر شخص منه و طبق همین رویه زندگی می کنم.
وقتی که درک کرد هیچ فرقی با من نداره اون موقع طرز نگاهش، دیدگاهش، رویه زندگیش، پیشرفتش و همه چیزش متحول میشه و ساختار شخصیتیش به کمال میرسه ( نسبت به چیزی که الان میبینیم به کمال میرسه وگرنه کمال واقعی خیلی دورتر از این رفتار ها و هنجار ها و ناهنجار هاست ).

5 پسندیده

زن کامل یعنی زنی که خودش اولین اولویت زندگی اش است.

4 پسندیده