جنس مواد به کار رفته در بدنه خودروها از چی باشه بهتره؟

جنس بدنه خودروها از فلز و شیشه است و داخلش هم کلی پلاستیک فشرده به کار رفته، همه اینها باعث میشن که اگه ده ماشین شما دقیقه هم توی افتاب تابستون باشه سریع دمای داخلش بالا بره. توی زمستون هم برعکسه، داخلش سرده.
برای همین خیلی ها مخصوصا اونایی که بچه کوچک دارند، زمستونا قبل از این که بچه هاشون رو ببرن داخل ماشین، چند دقیقه زودتر بخاری روشن کنند یا تابستون کولرش رو روشن کنند.
جنس بدنه ماشین چی باشه کمتر این اتفاق می افته؟

جنس بدنه ی خودرو

دنباله موضوع چه جوری از درخت ها به جا کولر و بخاری کمک بگیریم؟
دنباله موضوع آیا عموم مردم، جدا از عدد و رقمها و نظریات، تغییرات اقلیمی رو حس میکنن؟

4 پسندیده

نمی‌دانم تجربه این را داشته‌اید که در تابستان سوار یک خودروی سیاه و یک خودروی سفید شوید. فضای داخل خودروهای سیاه در تابستان خیلی گرم‌تر از خودروهای سفید است. دلیل‌اش هم این است که رنگ سفید بخش زیادی از نور را بازتاب می کند در حالی که رنگ سیاه جذب کننده نور و در نتیجه گرما است.

در صورتی که ماشینمان را بیرون پارک می‌کنیم، می‌توانیم در تابستان از روکش سفید و در زمستان از روکش سیاه استفاده کنیم.

2 پسندیده

برای جنس بدنه غیر از فولاد و آلومینیوم فعلا جایگزینی وجود ندارد. اما استفاده از رنگ های خاص، مواد عایق و… میتونه راه حل شرکتهای خودروسازی باشه.

جدیدا برخی خودروهای هیبریدی دارای سیستم هایی هستن که مثلا در گرمای تابستان به صورت خودکار کولر خودرو شروع به کار کرده و داخل خودرو را خنک میکند.

به مرور با هوشمند شدن خودروها (که این فرایند آغاز شده) اونا میتونن عادات رفتاری صاحبشون رو بشناسن و پیش بینی کنن و مثلا بدونن قراره هرروز ساعت 8 صبح استارت بخورن برای رفتن به سر کار. بدین ترتیب با این دانش در روزهای سرد زمستان خودرو مثلا از 10 دقیقه قبل از 8 خودبخود روشن شده و کابین را گرم میکند تا در زمان حضور مالک، کابین راحت باشد.

3 پسندیده

با توجه به این که فولادها در ساخت تجهیزات و تاسیسات صنعتی استفاده‌ی بسیار زیادی دارند، برای همین کیفیت آن‌ها، هم در افزایش امنیت و هم در بالا بودن کیفیت محصول نهایی تولیدشده، تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. از طرف دیگر با توجه به زیاد بودن تقاضا نسبت به خیلی از محصولات صنعتی و بزرگ بودن اندازه‌ی بازار فولاد در سطح جهانی و داخل کشور، سودجویان زیادی هم اقدام به عرضه‌ی محصولات فولادی تقلبی یا با کیفیت پایین می‌کنند. استفاده از این محصولات می‌تواند ریسک بسیار بالایی برای شما داشته باشد.
از این رو است که استفاده از خدمات یک فروشگاه معتبر، می‌تواند هم خیال شما را بابت خرید محصولات اصل و با کیفیت بالا آسوده کند و هم این که در فرآیند تولید و عملیات شما، و در نتیجه محصول نهایی که خروجی کارگاه شما است، می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد. چنین مسئله‌ای می‌تواند روی رضایت مشتریان و بالا رفتن کیفیت خدمات شما و نام و ارزش برندی که از آن برای تولید محصول استفاده می‌کنید هم تاثیر زیادی داشته باشد. در فروشگاه آنلاین آرسینکو،‌ می‌توانید طیف وسیعی از محصولات فولادی را پیدا کنید که با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب عرضه می‌شوند و می‌توانید متناسب با نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.