جوابتون به «چه سوالایی از ما داری؟» در انتهای یه مصاحبه‌ي کاری چیه؟

بهترین ریسپانس و پاسخ به پرسش «چه سوالایی از ما داری؟» در انتهای یه مصاحبه‌ي کاری چیه؟

معمولا در مصاحبه، حس یک طرفه بودن و عدم تکرار، این سئوال رو بی‌معنی می‌کنه، ولی به نظر برای کسب اطلاعات در مورد مصاحبه در جاهای مختلف، میشه سئوالهای جالبی پرسید.

مصاحبه کاری

8 پسندیده

اینکه بهترین پاسخ چه متواند باشد را نمیدانم
آنچه شاید من بپرسیم

  • نتیجه مصاحبات انجام شده چه زمانی مشخص میشود؟( اگر در طول مصاحبه یا مشخصات اولیه اعلام نشده باشد )
    یا
  • آیا آنچه شنیدید با آنچه انتظار داشتید بشنوید همسو بوده؟ ( درصورتی که نظر خودم نسبت به مصاحبه کننده تا مجموعه کل مثبت باشد این سوال را میپرسم )

از آنجایی که عموما در جایگاه مصاحبه کننده بودم ( در حد خرد ) تا کنون زمان چندانی برای فکر روی این موضوع نگذاشته بودم و فرصتی در این مورد برایم پیش نیامده بود

6 پسندیده

خوب این فرصت خوبیه. اگر خودتون، به عنوان مصاحبه کننده، این سئوال رو در مصاحبه بپرسید، به نطرتون بهترین سئوال از طرف مصاحبه کننده چی میتونه باشه؟

3 پسندیده

سرویس بهداشتی کجاست؟ :thinking:
:grin:

قطعا در هر مصاحبه ای جریان صحبت متفاوت هست واقعا سوال آماده ای وجود نداره بسته به محل مصاحبه، فرد مصاحبه کننده و گفت و گو و بازخوردی که گرفته میشه سوالاتی میتونه مطرح بشه :thinking: سوالاتی که تا به حال شنیدم در مورد نتیجه مصاحبه، زمان تماس و مسائل مرتبط با همون جلسه مصاحبه بوده و تا به حال با سوال عجیب یا کلی تری روبرو نشدم

5 پسندیده

تو جواب اين سوال، با يه لبخند مليح ميگم، سوال كه قطعا دارم ولي با توجه به اينكه امروز مصاحبه اوليه هست، ترجيح ميدم بيشتر از اين وقت شما رو نگيرم و اگه افتخار اين رو داشتم كه بازم خدمتتون برسم، حتما سوال هام رو ميپرسم.
اين يعني اقا يا خانم محترم، اگه شما هم من رو انتخاب كنيد، بازم تصميم نهايي رو من ميگيرم نه شما

6 پسندیده