درامد پادپرس از کجاست؟

یکی از دوستان به من گفت که بهتره که از خدمات سودی هم ببریم و ارائه ساده اون به صورت کاملا رایگان باعث پایین اومدن ارزش کار میشه.
اما یه سوالی چدوقتیه ذهنم رو درگیر کرده:

درآمد پادپرس از کجاست؟

:red_circle: قابل توجه مسئولین و بنیانگذاران پادپرس

6 پسندیده

پادپُرس در حال تست مدل درامدی هست، هر وقت مدل درامدی قطعی شد حتما در دسترس پادپُرسی‌ها و سایر مخاطبان قرار می‌گیره.

10 پسندیده

بیشتر توضیح بدید لطفا

من تازه عضو شدم و به نظرم كار ارزشمندي داره انجام ميشه تو اين فروم. جالبه اين اولين نظرم هست و اين بحث واقعا به چشمم اومد يهو. به نظر من خيلي خيلي زوده كه بخواين واسه مدل درآمدي فكر كنيد ! شما يه ماموريت خيلي خوب واسه اين مجموعه طرح كرديد كه فكر مي كنم دخالت عواملي مثل مدل درآمدي ميتونه فلسفه وجودي رو تو نطفه خفه كنه و جذب مخاطب رو خيلي سخت كنه. من اگر جاي شما بودم خيلي گسترده و سازمان يافته رو جذب و آشنايي مردم و حتي تكميل زيرساخت هايي مثل اپ و … كار مي كردم. اميدوارم موفق باشيد چون هدفتون عاليه👍🏻

12 پسندیده

در زمان تعریف پروژه مجموعه ای از اهداف برای پروژه در نظر گرفته میشه که سود آوری و درآمد مالی میتونه یکی از اونها باشه

با بزرگتر شدن بانک اطلاعات و موضوعات موجود در پادپرس قطعا ارزش این بستر به ارقام بالایی میرسه چرا که هر روز و هر ماه در پادپرس اطلاعات جدیدی در حال تولید و بارگذاری هست

من در جریان برنامه های تیم مدیریتی نیستم ولی با توجه به شناخت کمی که دارم فکر میکنم پادپرس از استفاده مدل های کسب درآمد که به دریافت هزینه از کاربران سیستم یا ساختار اصلی منتهی بشه خودداری کنه
نمایش تبلیغات هم شاید جالب نباشه
بشخصه فکر میکنم بهترین راه استفاده از بانک اطلاعاتی ایجاد شده باشه
البته قطعا در این خصوص مدیر های پادپرس میتونن صحبت های قطعی بکنند و ما نه

7 پسندیده

خوبه که شبیه به یه مسابقه شده :grin: رمز درآمدی ما رو کشف کنید :ghost:
لزوما مدرن فکر نکنید، شاید هم ما یه رستوران داریم (یه پُرس کبابِ پاد = 10 دلار، به دلیل نوسان ارز فقط به دلار میفروشیم ) میفروشیم :thinking:

9 پسندیده

تلگرام از کجا پول در میاره به نظرتون؟ :thinking:
از تلگرام در نمیاره :grin: چون صاحب تلگرامه از ۵۰ جای دیگه پول میباره براش.

پادپرس هم بیشتر از اینکه برند پول ساز بشه برند اعتبار سازه و به وقتش از چند جای دیگه پول میزنه بیرون برای صاحبینش :ok_hand:

3 پسندیده

احسنت. هم برای خود پادپرس، هم برای نویسندگان، هم برای تیم اعتبار میسازه.

ولی واقعا اولویت اول پادپرس حرکتهای جمعی و ارتقای مهارت افراد، به همراه ایجاد و پایداری یک جامعه مجازیه. از این اولویت به خاطر درآمد عبور نمیکنیم.

7 پسندیده

سیخی چند
با گوجه یا بی گوجه
۳ سیخه یا دوسیخه

1 پسندیده

الان نیم سیخ هم داریم با این وضع اقتصادی :grin:

3 پسندیده

فکر می کنم راه جالب توجهی باشد و اگر در نوشتار ها از منابع یا استدلال های بیشتری استفاده شود می توان از اطلاعات ایجاد شده استفاده های بی شماری کرد و این خود راهی برای بیشتر پا گرفتن این شبکه است.
حتی به نظرم در صورت گسترده شدن هرچه بیشتر این جامعه مجازی، می توان از آن در تحقیقات آماری و سنجش آگاهی جامعه ی فارسی زبان استفاده کرد.

4 پسندیده