درسته که انیمیشن فقط برای بچه هاست؟

کارتون، انیمیشن و محصولات مشابه رو همه در دوارن کودکی دیدیم. ولی هم خودمون بعد از کودکی و هم بقیه تمایل داریم که ببینیم. چرا این محصولات رو مختص کودکان میدونن؟ حتی در فرهنگ ما زمانی تماشای انیمیشن قبح داشت!

7 پسندیده

نمیدونم! خودمم کم انیمیشن ندیدم

2 پسندیده

اینکه انیمیشن یا همون کارتون بچه ها میبینن درست ولی کسانی که تهیه کننده و سازنده فیلم ها هستند اول فرهنگ و زمینیه فرهنگی رو برای ترویج این کار مشخص میکنند که تقریبا کدوم کشورها بیشتر دیده میشه و کدوم کشورها این بستر پهن میشه…اول کاری میکنند که پدر مادر ها و بزرگتر ها به دهنشون شیرین بشه بعد کوچیکتر ها هم به این کار ناخودگاه کشیده میشن.مثلا همین بره ناقلا از وقتی که اومده بود بابام و مامانم با اون سنشون بیشتر دوستداشتن ببینن تا ما خودمون :rofl::joy: حالا فکر ک بچه 5یا8 ساله چطور میتونه جلو خودشو بگیره :sweat_smile::stuck_out_tongue_closed_eyes: چون بچه ها کاری که بزرگتر ها انجام میدن سریع تقلید میکنن و یاد میگیرن که انجام بدن.
میدونید شبیه اساب بازی میمونه که اول کاری میکنن که نظر پدر و مادر جلب بشه بعد بچه ها خوششون بیاد.

3 پسندیده

هم میشه گفت آره
هم میشه گفت نه
اصولا انیمیشن ها مطالب اموزنده ای رو برای بچه ها می سازند که بزرگ تر ها نیازی به اون ندارند و از طرفی به بعضی مسائل که بزرگتر ها بهتر متوجهش می شن می پردازند،پس فکر می کنم بستگی به انیمیشنش داره و نمیشه همه رو به صورت کلی حساب کرد.

2 پسندیده