درمورد industry4 نظرتون چی هست؟

بعد از انقلاب صنعتی اول در سال 1784 و انقلاب دوم در سال 1870 در اروپا و 1923 در امریکا و سومین انقلاب صنعتی در سال 1969، پروژه اتحادیه اروپا درافق 2020 حسب CREMA وارد عصرجدیدی داریم میشیم.

درواقع CREMA مخفف عبارت این جمله است که اتحادیه اروپا برای بررسی آن از تعدادی از کشورها از جمله ایران، محقق قبول میکنه (Providing Cloud-based Rapid Elastic Manufacturing based on the XaaS and Cloud model). داریم وارد عصری می‌شیم که کارخانجات به سرعت هوشمند میشن. اینداستری 4 براساس ارتباط اینترنتی اشیا - ارتباط سایبری و انتقال دیتا از طریق کلود کامپیوتینگ و سایبر فیزیکال سیستم صورت می‌گیره.

در مورد این مسئله چی میدونید؟ و نظرتون چیه؟

5 پسندیده

من چون ادم بدبینی هستم، حس اولیه ام خوب نیست. اما بستگی به کسانی داره که قدرت در دستشون هست! اینکه بخوان چطور این پدیده رو مدیریت کنند، مرزهای اخلاقی جدید تعریف می کنند یا مرزها رو رد می کنند؟
یه سخنرانی هم در این زمینه دیدم که شاید جالب باشه

https://m.dideo.ir/0j0

3 پسندیده

فوق العاده است ! زندگی عجیب‌تر و جالب‌تر میشود . البته امیدوارم مانند انقلاب‌های صنعتی پیشین به سلامت عبور کنیم و دچار انقراض نشویم :grin: به راستی که بشر هرچه در علم پیش میرود ، قدرت بیشتری برای نابود کردن خود پیدا میکند . با اینحال من از طیف امیدواران به انقلاب صنعتی 4 هستم .