در پادپُرس چه می کنیم؟ چرا؟

تا الان، چندین بار تلاش کردیم چرایی و هدف پادپُرس رو از دید خودمون برای دوستامون توصیف کنیم. با توجه به فیدبکی که از پادپُرسی های مختلف گرفتیم، ظاهرا تلاشمون کمی خز و خسته بوده.

شاید راه بهتر توصیف پادپُرس برای افراد جدید، توصیفش از زبون خود جامعه ی پادپُرسی هاس.

اگه میخواستین برای دوستتون پادپُرس رو توصیف کنین، اون رو چی توصیف میکردین؟

دنباله‌ی موضوع برا اینکه تجربه ها و مشاهداتمون رو با شور و شوق مطرح کنیم، چی لازمه؟

4 پسندیده

توصیف ما:

محفل تجربه ها، جایی هست که برای به اشتراک گذاری تجربه های روزمره‌ مان ساخته شده؛ تجربه هایی در زمینه های سلامت، محیط زیست، انرژی، زندگی شهری، کسب و کار، آموزش، و وسایل روزمره.

به کمک این تجربه ها می خواهیم آگاهی دنیای اطرافمون رو راجع به دو چیز بالا ببریم: مسائلی که با آن مواجهیم و دلیل نیاز به حل این مسئله ها.

در اینجا میتوانید تجربه‌هایتان را به اشتراک بذارید و از تجربه‌های دیگران بپرسید.

2 پسندیده

جایی برای بحث بر سر تجربیات و سوالاتمون تا از جنبه های مختلف به موضوع نگاه کنیم و به وسیله آدمای موجود به نتیجه بهتری برسیم. تو جامعه ما خیلی خوب فقدان همچین محیط هایی که بشه توش بحث رو پیش برد و گفتگو کرد مشاهده میشه. حالا هر چه تعداد و کیفیت آدمای ذاتا دوستدار بحث و گفتگو بالاتر بره نتیجه بهتر خواهد بود. روزی رو تصور کنید که بچه های مدرسه برای رسیدن به جواب پرسشون پادپرس رو معرفی می کنن :slight_smile:.

1 پسندیده

من نمیدونم این سایت چقدر با سایت discourse.org مربوطه ولی اونجا من حس کردم هدف خیلی کلی مد نظر ادما هست. محیطی که در اون ادما به سبک متمدمانه ای با هم بحث و گفتگو میکنن. لزومی هم نداره این بحث تجربه باشه. ولی متاسفانه دیدگاه بدی نسبت به محیطهای اجتماعی توی ایران وجود نداره. به همین خاطر جذب ادما به وارد شدن خیلی سخت به نظر میاد.

سورس اصلی سایت پادپرس، پلت فرم دیسکورس هست. کار اصلی تیم discourse در واقع ساختن/توسعه ی پلت فرم بحث و گفتمان هست، و در متای این سایت خودشون بحث هایی در مورد ساختن پلت فرم انجام میدن و سایت دیسکورس جایی برای معرفی این پلت فرم هست.

1 پسندیده