دعوت به پیشنهاد افراد برای حضور در جمع مسئله‌بازهای برتر

:loudspeaker: در پایان دور چهارم مسئله‌بازهای برتر قرار داریم و به عنوان سُنتی پادپُرسی، برای انتخاب مسئله‌بازهای برتر تازه‌نفس به خرد جمعی پادپرسی‌ها رجوع می‌کنیم.

:mag: مسئله‌بازهای برتر به طور آشکار و پنهان نقشی بسیار موثر در حفظ و پایداری جامعه پادپُرس دارند. با نظارت و طرح پرسش‌های موثر، مطرح کردن مطالب جدید و متنوع و تلاش برای یخ‌شکنی و شادی‌آفرینی به رشد پادپُرس کمک فراوانی می‌کنند. از این‌رو انتخاب جمعی و عادلانه افرادی که مشتاق این نوع فعالیتها هستند، به جامعه پادپُرسی که هر روز در آن حضور دارید و فعالیت می‌کنید، فرصتی برای پیشرفت می‌دهد.

:scroll: معیارهایی که برای این هدف مورد نظر هستند، شامل توانایی طرح مسئله، دیدگاه نو در پاسخگویی و توانایی شوق‌آفرینی به همراه مهارتهایی مانند گوش دادن موثر و درک و تعامل سازنده در بسیاری از پادپُرسی‌ها یافت می‌شود.

:ballot_box: به عنوان یک پادپُرسی و عضوی از مالکان معنوی پادپُرس، از شما دعوت می‌کنیم تا چهارشنبه ۱ اسفند ۹۷، افراد موردنظر خود را برای این دوره کاندید کنید:

کدام پادپُرسی را می‌شناسید که وقتی به پرسش شما پاسخ داده، احساس کردید پرسش شما را به خوبی خوانده و به حرفهای شما واقعا گوش داده است؟

یک نفر را به عنوان مسئله باز برتر جدید کاندید کن!

7 پسندیده

رای من همچنان خانم با نام مستعار لیلا و خانم با نام مستعار معلم و آقای علی شاکری هستند

6 پسندیده

تعداد اعضای فعال پادپرس کمه به نظرم :thinking: باید انقدری عضو داشته باشه که انتخاب واقعا سخت باشه.

:thinking: به نظرم از اعضای جدیدالورود باشن بهتره چون قدیمی تر ها عادت کردن که فعالیت کنن و رفع نیاز خودشون هم هست اما افراد جدیدی که با پادپرس آشنا میشن و علاقه نشون میدن لایق هستند که پر و بال بیشتری بگیرن.

8 پسندیده