روزهایی که به اینترنت دسترسی ندارید، با تلفن همراه هوشمندتون چکار میکنید؟!

این روزها برای اینکه بتونم بهتر از وقت م استفاده کنم اپلیکیشن اینستاگرام و تلگرام از روی گوشی حذف و اینترنت منزل رو هم محدود به یک ساعت هایی از طول روز کردم.
روزهای اول اصلا حس خوبی به گوشی م نداشتم. اتفاقی که افتاد جالب بود. حس میکردم گوشی م با گوشتکوب هیچ فرقی نداره و فهمیدم چقدر به خواندن فیدها در اینستاگرام و اخبار کانال های خبری معتاد شده بودم.

اما این روزها تمرکزی بیشتری روی کارهام دارم.
بیشتر ایمیل چک میکنم و ایمیل می فرستم
کتاب بیشتری در کتابخوان م مطالعه میکنم.
و اینکه جدیدا دفتر خاطرات م اپدیت میکنم.

شما اگر مجبور باشید که در طی ساعت هایی از روز بی خیال اینترنت و اینستاگرام بشید، با گوشی تون چه کارهایی انجام میدهید؟

4 پسندیده

با اپلیکیشن کتاب‌خوان کتاب می‌خونم.
و تمرین تنفس پرانا

2 پسندیده

اگه اينترنت قطع باشه كار خاصي باهاش انجام نميدم…فقط ممكنه موقع نقاشي كشيدن با گوشي آهنگ پلي كنم

2 پسندیده

خوب دقیقا شبیه به من شدی :grin: هیچوقت نتونستم با گوشی هوشمند ارتباط برقرار کنم و اکثر کارها رو با کامپیوتر انجام میدم. البته بدیش اینه که همه شاکی هستن که خیلی وقتها یادم میره که اصلا گوشی دارم و بعد نگاه میکنم می‌بینم که خاموش شده و چندتا میس‌کال دارم :grin:

1 پسندیده

اگه اينترنت قطع باشه تنها كار مفيدي كه با سيستم ميتونم انجام بدم فيلم ديدنه :slightly_smiling_face: :sweat_smile:

2 پسندیده

خوب برای برنامه‌نویسها و محاسباتی کارها، کامپیوتر مثل اتاق کاره و معمولا همیشه کارهای مختلف از تایپ، نوشتن برنامه، تستهای مختلف و … انجام میدن! حتی خوندن کتاب و مقاله و هم معمولا روی سیستم انجام میشه واسه همین نبودن نت خیلی آزاردهنده نیست، حتی محدود کردن نت به چک کردن ایمیل هم خیلی حوصله‌بر نخواهد بود.

3 پسندیده

خيلي هم عالي…موفق باشيد…ولي در مورد كتاب خوندن…به نظرم كتاب دست بگيرين و بخونين صدبرابر بيشتر هم فهمش بيشتره هم حس عالي تري داره و هم چشماتون اذيت نميشه

2 پسندیده

همین الان هم اینستاگرام رو ندارم چون خوشم نمیاد بمباران خبری بشم که نه صحت و سقمش برام مسلم هست و نه مطمئن باشم که مفید هست و یا چیزی که خوشحالم میکنه باشه. در فرض سوالت اگر روزهایی که اینترنت قطع باشه سراغ کتاب های داخل سیستم میرم و با بازی ها و برنامه های داخل سیستم سرگرم میشم.