ساندویچ پانل، کانکس، پلی استایرن، سازه های فلزی | آریا بارون توس

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل محصولی است که توسط شرکت آریا بارون عرضه می شود و برای روکش دیوارها و سقف ساختمان ها استفاده می شود. هر صفحه شامل هسته ای از مواد عایق حرارتی است که از دو طرف با ورق فلز پوست گرفته شده است. ساندویچ پانل ها مواد ساختاری نیستند بلکه مواد پرده ای هستند. نیروهای سازه توسط چهارچوب فولادی یا دیگر قاب حامل که ساندویچ پانل ها به آن متصل شده اند ، حمل می شوند.

انواع ساندویچ پنل به طور کلی توسط مواد عایق حرارتی استفاده شده به عنوان هسته دسته بندی می شوند. ساندویچ پانل با هسته های EPS (پلی استایرن منبسط شده) ، پشم معدنی و پلی اورتان (PIR یا پلی ایزوسیانورات) همه به راحتی در دسترس هستند و جزو بهترین محصولات ساختمانی هستند که توسط آریا بارون عرضه می شوند

شرکت آریا بارون عرضه کننده انواع ساندویچ پنل است و انواع مختلفی ساندویچ پنل عرضه می کند که عمدتا در عملکرد عایق حرارتی ، عملکرد عایق صدا ، واکنش به آتش و وزن متفاوت هستند ولی به شما اطمینان می دهیم بهترین کیفیت ساندویچ پنل در ایران توسط آریا بارون عرضه می شود

چرا باید از ساندویچ پانل استفاده کرد؟

ساندویچ پانل ها به دلیل مزایای عمده ای که عمدتاً مربوط به هزینه هستند مورد تحسین گسترده قرار می گیرند. مقایسه فن آوری پارتیشن قاب یا گل میخ (قاب های پوشیده شده با پانل های ساندویچ) و فن آوری های سنتی ساختمان بر اساس دیوارهای سنگ تراشی مزایای ساندویچ پانل را در سه زمینه اصلی نشان می دهد

  1. هزینه های مستقیم

ساخت یک ساختمان در هر دو فناوری نیاز به سطوح مشابه سرمایه دارد. مقایسه در این زمینه شامل هزینه های مصالح ساختمانی ، نیروی کار و حمل و نقل است.

  1. زمان ساخت

ساخت یک ساختمان مبتنی بر روند سنگ تراشی سنتی ممکن است 6 تا 7 ماه طول بکشد. ساخت یک ساختمان با همان حجم با استفاده از پارتیشن های گل میخ فقط 1 ماه طول می کشد. زمان ساخت بسیار مهم است. هر چه ساختمان یا انبار تولیدی زودتر به بهره برداری برسد ، بازگشت سرمایه سریعتر حاصل می شود.

ساختمانهای پارتیشن گل میخ به جای “ساخته شده” مونتاژ می شوند. قطعات ساختاری و اجزای روکش تمام شده به محل می رسند و سپس مانند خانه ای از آجرهای اسباب بازی جمع می شوند. نکته مثبت دیگر این است که نیازی به انتظار برای از دست دادن رطوبت اضافی پوسته ساختمان نیست.

  1. فرایندهای ساخت و ساز

در بعضی از بخشهای صنعت ، الزامات ساخت و ساز می تواند برای یک پروژه ساختمانی بسیار مهم باشد. ساخت پارتیشن گل میخک یک فرآیند خشک است و به آب برای مواد ساختمانی احتیاج ندارد. یک فرایند خشک فقط به مونتاژ ساختار و رفع روکش (در اینجا ، ساندویچ پانل ها) با پیچ نیاز دارد.

در ساخت سنتی سنگ تراشی از “فرایندهای مرطوب” استفاده می شود که برای ساختن ملات برای آجرچینی ، بتن برای ریخته گری یا گچ برای ارائه به مقدار قابل توجهی آب نیاز دارد.

بعضی از بخشهای صنعت ، مانند پردازش چوب یا تولید دارو ، به سطوح رطوبت نسبی ثابت و کنترل شده نیاز دارند، که مانع از فرآیندهای ساخت مرطوب است.

ساندویچ پانل چقدر هزینه دارد و ارزان ترین کجاست؟

هزینه خرید به ضخامت کلی محصول و مواد هسته ای عایق حرارتی آن بستگی دارد. “بهترین نوع ساندویچ پنل با توجه به بودجه” استفاده از ساندویچ پانل های هسته ای EPS است. با این وجود ، برای عملکرد بهتر و طولانی مدت و مقرون به صرفه بودن ، پانل هایی با ضریب هدایت حرارتی برتر گزینه بهتری هستند که در آریا بارون با بهترین کیفیت عرضه می شوند.

بهتر است ساندویچ پانل های خود را مستقیماً از آریا بارون که تولید کننده اصلی هست سفارش دهید تا هزینه کمتری بپردازید. شما می توانید از نمایندگان فروش آریا بارون برای بهترین خرید ممکن مشاوره دریافت کنید.

درود بر شما و ساندویچ پنل های آریا بارون، :innocent:

بر حسب اتفاق درگیر پروژه ای هستم که نیاز به نوع خاصی از پنل ها داریم.
آیا جزو محصولاتتون پنل های اکوستیک هم هست؟
از چه ماده ای برای عایق استفاده می شه و میزان کاهش و جذب صدا چقدره؟
طبق تحقیقات من برای جذب بهتر صوت یک سمت پنل باید مشبک باشه تا صوت وارد پنل بشه و به عایق برخورد کنه، و سمت دیگه باید مسدود باشه تا صوت نتونه خارج بشه و باز برگرده به عایق. آیا چنین پنلی دارید؟

2 پسندیده

سلام و عرض خسته نباشید برای کسب اطلاعات دقیق می تونید با شماره 05136228800 یا 09394462290 در ارتباط باشید و یا از طریق سایت https://www.aryabaron.com/ مراجعه کنید

ميايد تو يه سايت اشتراك گذارى دانش كارتون رو معرفى ميكنيد، بعد وقتى ازتون اطلاعات ميخوان، به جاى اينكه فرصت رو تو هوا بقاپيد، دريغ ميكنين؟

خب اگه ديجيتال ماركتنيگ بلد نيستيد، معرفى نكنيد عزيزم! اين طورى برندينگ منفى هست براى كارتون!

1 پسندیده

دوست عزیز من اطلاعات دقیق ندارم که بخوام بهشون کامل توضیح بدم مسئول فنی نیستم اون شماره که دادم برای خود مسئول فنی بود

باز هم به نظرم توجیه خوبی نیست. می‌توانستید مسئول فنی را به بحث دعوت کنید. من هم با نظر لاله موافقم که این روش کاری به کارتون آسیب می‌زنه.

1 پسندیده

سلام خدمت شما، بله بنده هم متوجه هستم ولی بنده با مسئول فنی ارتباط مستقیم ندارم ولی بازم هم نظر شما و خانم لاله ملا کاملا درست هست