شماها برای این روزای قرینطینه چه فکری واسه کسب درآمد دارین؟

به نظرم تو این روزا که هیچ کس به فکرما نیست خودمون به فکر خودمون باشیم و به همدیگه کمک کنیم.

دنباله‌ی موضوع چه کسب و کارهایی بیشتر تحت تاثیر کرونا قرار گرفتن؟

7 پسندیده

شاید بتوانیم مهارت‌هایمان را به صورت آموزش‌های آنلاین در دسترس بقیه قرار دهیم و از این راه کسب درآمد کنیم. مثلا مهارت آشپزی، نقاشی، موسیقی و خلاصه هر مهارتی که برای سایرین جذاب باشد.

در این مقاله ۳۰ راه برای کسب درآمد در خانه پیشنهاد شده که جالب‌ترین‌ها به نظرم این‌ها هستند:

  • لوازم اضافه‌تان را بفروشید. امروزه بسترهای آنلاین این کار را بسیار ساده کرده‌اند.
  • اگر یک زبان خارجی می‌دانید می توانید متن‌ها را ویرایش کنید کنید و پول به دست آورید.
  • اگر فن بیان قوی دارید، کتاب صوتی و پادکست تهیه کنید و بفروشید.
  • اگر پارکینگ اضافه دارید آن را اجاره بدهید.
  • با رعایت نکات بهداشتی غذای سالم تهیه کنید و بفروشید.
  • محصولات مختلف را نقد کنید و پول به دست آورید. مثلا این روزها فیلم‌های سینمایی، موسیقی، بسترهای تفریحی آنلاین و … طرفداران زیادی دارند. اگر آن‌ها را می‌شناسید، نقدشان کنید و مزایا و معایب‌شان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
5 پسندیده

بستر این کار هم توی بعضی شهرها فراهمه. مثلاً سایت ایت نت.

3 پسندیده

من یکی دوسال پیش شنیدم که میشه با ساخت فیلم و پخش در آپارات پول درآورد، یه فیلم آموزشی هم ساختم و گذاشتم تو کانال خودم تو آپارات. ولی مشغله باعث شده بود تو این مدت این ایده رو کلا فراموش کنم. تا اینکه کرونا اومد و من مجبور (و البته خوشحال) شدم فیلم آموزشی بسازم، لاله یادم انداخت که بهتره بچه‌هات فیلم رو تو آپارت ببینن و منم رفتم دیدم تو این مدت همون یه فیلم حدود ۵۰۰۰ دقیقه بازدید عمومی داشته و برام جالب بود. حالا هر ۴ فیلم دیگه تو این مدت کم که کانال رو به شاگردام معرفی کردم بازدیدش از اون قبلی هم بیشتر شده ! به نظرم وقتشه که از امکان درآمدزایی آپارات استفاده کنم!
شرایطش رو خوندم هر ۱۰۰۰ دقیقه ۲۰۰ تا ۷۰۰ تومان (کم نیست؟!)
بعدشم من اولین فیلم امسالم و همینطور بعدیش رو با تصویر کلاسی که با کمک پادپرس تو چالش کلاس‌های درس فردا تغییرش دادیم، و تشکر از پادپرس به صورت زیر نویس شروع کردم، و یکی از شرایط کسب درآمد اینه که تو یک ویدئو به هیچ شکل تبلیغ نباشه ( ولی ویدئوی تبلیغاتی مجزا مجازه) وگرنه کل کانال از درامد محروم میشه !
حالا شاید برم ابتدای فیلم رو درست کنم و بعد تبلیغ و تشکر جدا بسازم یه فیلم که کل کارهای قشنگی که با هم کردیم رو توش بیارم و از طرفی به کسب درامد هم منجر بشه.

@lolmol
@yousef

بهرحال این مسیری که کرونا پیش پام گذاشت رو دوست دارم. اینکه تو حرفه‌ خودم اینجوری کار رو ارائه بدم. یک تنوع و تغییر جذاب!

نظر شما چیه؟
چالش‌های این مسیر چیه؟
@mohammad.etemaddar
@Ali_Shakeri

3 پسندیده

کار بسیار جالبیه! خود کار کلاس بسیار خوب بود و اینکه ازش یک داستان موفقیت برای جمع میسازی هم ایده بسیار خوبیه. اگر حس کردی نیازی به همفکری هست، من در حد امکان هستم.

به نظرم شیوع اینکار مهمتر از درآمد هست چون خودش میتونه به درآمد هم منجر بشه.

1 پسندیده

سلام البته من قبل از این ماجرا هم تو خونه کار میکردم هم چنتا پیج دارم که افیلیت هست هم خودم در زمینه فروش مستقیم کار میکنم من کتاب “نابغه دیوانه” رو خوندم که حس کردم اگه کسب و کارم اینترنتی نشه ضرر میکنم من بیشتر فروش مستقیم و پیشنهاد میدم چون به شدت دردسرش کمتر از افیلیت هست اگه مشورتی چیزی خواستین بهم پیام بدین شاید تجربه کارم به دردتون خورد.

2 پسندیده