صبح یه روز فوق العاده چه جوریه؟

اینکه روزمون رو چه جوری شروع کنیم، به نظر من تو کل روزمون واقعا موثره، روزمون رو چطور شروع کنیم که بهترین و شادترین روز رو داشته باشیم ؟

2 پسندیده

شخصا صبح‌هایی که با یادگیری یه نکته‌ی کوچیک شروع میشه، حس فوق‌العاده‌ای به همراه دارن. برای همین اول صبح، یکی از کارهایی که در تلاشم به عادت تبدیلش کنم اینه که تو وب دنبال یکی از مهارت‌های مورد نیازم بگردم و یه مقاله ی معتبر بخونم و یا اگه مقاله خوب نیافتم، تدتاکی در زمینه مهارت مورد علاقه‌م ببینم.

3 پسندیده

دارن هاردی تو کتاب اثر مرکب میگه:( اول به تمام چیزهایی فکر میکنم که شکر گزارشان هستم، دوم عشق و محبتم را به سمت کسی که دوست دارم میفرستم، سوم به هدف شماره یکم فکر میکنم، بعد ورزش). تو کتاب معجزه انرژی انگشتان میگه:( قبل از اینکه از رختخواب بیاین بیرون ناخن هاتون رو به هم بسابین تا انرژی الکتریکی شما تقویت بشه و در تمام روز این انرژی در بدن شما میمونه). من صبحم رو با یه صفحه نهج البلاغه شروع میکنم، حس خوبیه و اون روز، روز خوبی برام میشه

2 پسندیده

من برنامه ریزی خاصی برای شروع صبحم ندارم چون باید سریع برم محل کار ولی صبح هایی که شبش خواب کافی و با کیفیت داشتم و دغدغه خاصی نداشتم روز خوبی رو شروع می کنم. پس سعی می کنم ذهنم رو موقع خواب آروم و خالی کنم.

به همین خاطر خیلی وقتا تفسیر مولانا گوش میدم و بعد می خوابم.

3 پسندیده

من ک دل کندن از خواب خیلی برام سخته، برای همین تا آخرین لحظه ی ممکن می خوابم، بعد هم سریع آماده میشم برای کار …
اما خب ایده الم این نیست و سعی دارم تغییر کنم :roll_eyes:

2 پسندیده

لطفا تفسیر گویائی که گوش میدین رو معرفی کنین.