فروش لپ تاپ استوک و موبایل استوک | فروشگاه آرانیک کالا

با سلام خدمت شما اعضای محترم پادپرس. بنده به تازگی به این سایت پیوستم و قصد دارم، هر هفته تعدادی سایت و اپ و بازی رو این سایت معرفی و بررسی کنم. در این پست هم به عنوان اولین پست، قصد دارم تا فروشگاه اینترنتی آرانیک کالا که چند روز پیش ازش خرید داشتم رو معرفی کنم و تجربیاتم رو در مورد این فروشگاه با شما در میون بزارم.

تجربه خرید من از فروشگاه اینترنتی آرانیک کالا

من کارم وبمستری هستش و برای همین، دنبال یک لپ تاپ با کیفیت ، پرقدرت و در عین حال ارزون قیمت میگشتم.

در ابتدا به چند بازار کامپیوتری بزرگ شهر مون مراجعه کردم و قیمت گرفتم و دیدم برای خرید لپ تاپ مورد نظرم باید خیلی بیشتر از اون بودجه ای که داشتم هزنیه کنم.
تصمیم گرفتم تا لپ تاپ کارکرده و دست دو بخرم و از همین رو سایت دیوار رو باز کردم و نگاهی به لپ تاپ های داخل سایت انداختم و در همین حین چند تا لپ تاپ دیدم که کلمه استوک قبلش به کار رفته بود. کنجکاو شدم و در موردش بیشتر تحقیق کردم و اطلاعات خوبی در این زمینه به دست آوردم و فهمیدم که لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی گفته میشه که تو کشورهای امریکایی و اروپایی به کار میرفتند و بعدش وارد کشور شدند و همچنین مدلهایی هم هستند که فقط به دلیل از کارتون خارج شدن، با اسم استوک و با قیمت خیلی پایین تر از نو، به فروش می رسند.

به همین دلیل تصمیم گرفتم که لپ تاپ استوک بخرم و حالا یه چالش دیگه برام شروع شد و اونم این که از کجا بخرم.

چالش انتخاب فروشگاه مورد نظر جهت خرید

اولین مرحله، چک کردن دیوار و سایتهای مشابه بود که اگهی لپ تاپ استوک گذاشته بودند و باهاشون تماس گرفتم و اطلاعات گرفتم اما در نهایت به دلیل اینکه لپ تاپ یه کالای حساس هستش و بخصوص اینکه این لپ تاپ هم دست دو و استوک هستش ، تصمیم گرفتم دور دیوارو خط بکشم (منظورم دیوارای خونه و اینا نیست ، سایت دیوار میگم دی :smile:)

بعد از این مرحله، وارد مرحله جستجوی فروشگاه های اینترنتی معتبر شدم. مسلما اولین کاری که تو چنین مواقعی ادم ممکن انجام بده سرچ کردن اسم محصول تو گوگل هستش و منم عبارت لپ تاپ استوک رو سرچ کردم و گوگل یه سری سایتها رو اورد و شروع کردم به بررسی و مقایسه این سایتها.

یکسری سایتها تنوع محصول خوبی داشتند اما قیمت شون بالا بود، یکسری سایتها، محصولات زیادی داشتند اما مسله ای که بود این بود که قیمت شون خیلی بالاتر از بقیه بود.

از اونجایی که خودم وبمسترم و کار طراحی سایت و سئو و … هم گهگاهی انجام میدم، میدونم که صفحه اول بودن یک سایت نشونه ی معتبر بودن سایت نییست و نمیشه گفت چون فلان سایت صفحه اول گوگله، معبتره پس ازش خرید کنم. به شما هم توصیه میکنم وقتی دنبال یه چیزی هستید تا چند صفحه از نتایج گوگل رو بررسی کنید و همچین عبارات مترادف شم جستجو کنید.

من جستجومو با عبارات دیگه انجام دادم و در این حین یک سری سایتها اومدن بالا که تو کلمه لپ تاپ استوک بالا نبودن. اونهارو هم بررسی کردم تا اینکه چشمم به یک سایت به اسم فروشگاه اینترنتی آرانیک کالا خورد. پس از بررسی این سایت دیدم قیمت هاشون با توجه به کانفیگ شون نسبت به بقیه فروشگاه ها بهتر و مناسب تره.
از طرفی هم گارانتی یک ماهه رایگان میدادن و این بنظرم یکی از برتری های این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه ها به حساب میاد. ضمن اینکه مدلهایی که در این فروشگاه موجود بود، نسبت به سایر فروشگاه ها جدیدتر و شیک تر بود. این فروشگاه همه نوع لپ تاپی داشت، لپ تاپ صنعتی، مهندسی، دانشجویی، لپ تاپ های تاشو و هیبریدی و … .

در حال مشاهده ی سایت بودم که به یکی از ویژگیهای مفید این فروشگاه پی بردم و اونم تولید محتوای تخصصی بود و هر محصول به صورت کامل و دقیق معرفی و بررسی شده بود در حالیکه چنین ویژگی رو در هیج یک از فروشگاه های دیگه ندیده بودم و همه اغلب از سایتهای دیگه کپی میکنند و توضیحات کوتاهی ارایه داده بودند.

در نهایت من لپ تاپ هیبریدی مدل Dell 7350 رو از این فروشگاه خریدم که میتونید با کلیک روی لینک زیر ، این محصول رو ببنید و یا " لپ تاپ دل 7350 " رو سرچ کنید و سایت ارانیک کالا رو انتخاب کنید.

لطفا در صورتیکه تجربه ای مشابه داشتید ، با ما در میون بذارید.

1 پسندیده