قبل سفر هوای مسیر و مقصد رو چک میکنی؟ چطوری؟

خودم تازه بعد اینکه تو بعضی برنامه‌های کوهنوردی شرکت کردم یاد گرفتم هوا رو چک کنم. شما چطور؟ این کار رو میکنین؟ تا حالا چند بار به نتیجه وضعیت هوا اهمیت دادین و سفرتون رو به خاطر شرایط آب و هوایی مسیر یا مقصد تغییر دادین؟

راستی اگه ابزار خاصی برای این کار میشناسین هم معرفی کنین.

وضعیت آب و هوا

دنباله‌ی موضوع از مناطق سیل‌زده چه خبر؟

4 پسندیده

من خودم تقریبا برام یک عادت شده که روزانه وضعیت آب‌وهوایی رو چک میکنم و حتی وقتی پیش‌بینی میشه که عصر هوا بارانی است معمولا اگه قراری با دوستان و آشنایان داشته باشم کنسل میکنم ، تا این حد :grin:

خب من خودم چند تجربه این چنینی (ضربه خوردن از شرایط جوی) رو داشتم ؛ از جذاب تا خطرناک! مثلا یک قرار پیاده روی با دوستم گذاشتم و بدون چک کردم شرایط جوی از خانه خارج شدیم و نهایتا خیس آب به خونه برگشتیم به حدی که از سرپای خودمون آب می‌چکید ، یا یک سفر برون شهری داشتم که هوا طوفانی و خراب شد و نزدیک بود تصادف بکنم و خودرو چپ کنه.

4 پسندیده

من چک نمیکنم ولی اگر بیرون رفتن مهم باشه چک میکنم .پدرم بخاطر برای کارهای دریانوردی دائما چک میکنه و حتی ساعت ها و روز و شبها رو به ما هم اطلاع میده .
حقیقتا از شبکه های داخلی برای اینکار استفاده نمیکنیم اما پدرم اینقدر این هواشناسی براش مهمه که شبکه های مورد علاقه تلوزیونی رو سرساعت چک میکنه.اما شبکه خبر خوبه و بعد از چک شده شبکه خارجی به داخلی پناه میاریم و میبینیم که شبیه بهم هست.

4 پسندیده