لیزر مو های زائد برای رفع و از بین بردن موهای زائد راهکار مناسبی است؟

امروزه بازار کیلینک های پوست و‌زیبایی از جمله لیزر بسیار گرم‌است. و خانم ها برای از بین بدن موهای زائد خسته شدند و دنبال راهکاری هستند که موهای زائد انها کامل از بین برود و با لیزر های از بین بردن موهای زائد آشنا میشوند و دوستان من هم رفتند در جلسات اول خیلی رضایت داشتند ولی از جلسه ای به دوباره به روز اول برگشتند و طب های سنتی با از بین بردن کامل موهای زائد مخالف هستند.

نمیدانم این بازارگرمی هست یا واقعا از بین می رود.

دوستانی که این مطالب رو میخونند نظراتشون رو اشتراک بگذارند:

  • آیا شما از کیلینک های لیزر موهای زائد استفاده کردید؟
  • آیا راضی بودید و واقعا موهای زائد شما از بین رفته؟
  • آیا به صرفه هست که هزینه گزافی بابت از بین بردن موهای زاید داد؟
  • و از لحاظ پزشکی در آینده مشکلاتی برای بدن به وجود می اید؟
6 پسندیده

امروزه بسیاری از خانم ها جهت از بین بردن موهای بدن و موهای زائد رو به این تکنولوژی بردند. و این خدمات و بعضا حتی در منزل های شخصی بدون داشتن هیچ مجوزی نیز ارائه میدهند. جهت لیزر کردن توجه به نوع دستگاه و رنگ پوست و ضخامت موها مورد اهمیت می باشد. دستگاهای لیزر و شبه لیزر هر دو را بنام لیزر میشناسند در صورتی که تاثیر گذاری متفاوتی دارد. دستگاه الکساندریت یک دستگاه لیزر هست و مناسب برای رنگ پوست ایرانیان و جوابدهی فوق العادهی دارد دستگاهای چون آی پلی ال یا اس اچ آر یا ایلایت و یا دایوت شبه لیزر هستند و اثربخشی کمتری دارند در نتیجه تعداد جلساتی بیشتری باید استفاده شود. و در کل هم بعد از بین رفتن موها سالانه و یا بصورت 6 ماهه نیاز به شارژ مجدد دارند. هزینه دستگاهای لیزر بالاتر از دستگاهای شبه لیزر می باشد. دستگاهای لیزر در سایز های کوچک جهت استفاده خانگی و شخصی نیز در بازار موجود می باشد. دستگاهای شبه لیزر 6 جلسه به بالا و به فاصله یک ماه در 3 مرتبه اول و بهرفاصله 2 تا 3 ماهه در دفعات بعدی انجام میگیرد و دستگاهای لیزر 4 جلسه به بالا انجام میگیرد. توصیه اکید میکنم فبل از انجام لیزر در مورد نوع دیستگاه و مناسب بودن با پوست بدن خود و اثر بخشی نوع دستگاه تحقیقات لازم رو انجام دهید.

5 پسندیده

من یه پنج جلسه رفتم اما بدلیل یه سری از مسائل ادامه ندادم. ولی بطور کلی بخوام جواب بدم اینه که از بین رفتن موها بستگی به چندتا عامل داره:

  1. نوع دستگاه
  2. جنس و ضخامت موها
  3. وضعیت هورمونا
  4. رعایت فاصله بین جلسه ها
  5. دقیق کار کردن اپراتور ( بعضی اپراتور ها فکر میکنن دما رو بالاتر ببرن بهتره که باعث آسیب به پوست میشه)

از نظر پزشکی هم قدرت اشعه لیزر زیاد نیست و در حد همون ریشه موها نفوذ میکنه و مشکلی ایجاد نمیکنه.

5 پسندیده