ما چه جوری قراره به تکنولوژی های سال ۲۰۶۰، عادت کنیم؟

چرا اینقدر سخته افراد میانسال رو با تکنولوژی امروز آشنا کنیم؟ پس فردا که ما پیر شیم، با توجه به رشد سریعی که تکنولوژی پیدا کرده وضعیت ما چی میشه؟!

45963adc2c221418500bc8b075c1c5ba

3 پسندیده

من دو تا تجربه از این موضوع دارم، با ذکر این نکته که به نظرم تکنولوژی اینجا منظور تکنولوژی های ارتباطی اومد. تجربه من نشون میده نیاز واقعی و همینطور محیط موجب میشه که افراد خودشون رو به روز کنن.

مادر بزرگم چندان علاقه ای به تکنولوژی نشون نمیدن و از طرفی تقریبن برای تلفن همراهش فقط هزینه آبونمان پرداخت می کنن چون همیشه از تلفن عادی استفاده میکنن راستش خیلی هم بهتره…

حالا اساتید دانشگاهی که افتخار شرکت توی کلاس هاشون رو داشتم خیلی به روز از تکنولوژی برای کار خودشون استفاده میکردن یا افرادی که فرزندانش خارج از کشور هستن به همین ترتیب.

2 پسندیده

واقعیتش همین الان تا حدی برای من و خیلیهای دیگه از هم سن های خودم این تغییر رو میبینم. خیلی حوصله آپدیت شدن نداریم. در مورد تازه های تکنولوژی خیلی کنجکاوی نداریم و کم کم این تبدیل میشه به عقب ماندگی. به نظر اگر تکنولوژی به همین شکل رشد کنه، ما هم دچار همین فرآیند میشیم.
شاید اگر تکنولوژی هوشمند بشه، خیلی نیاز به ارتباط و یادگیری فرد نداشته باشه و ما دچار مشکل نشیم. البته 2060 خیلی بلندپروزانه هست واسه طول عمر :grin: آدم فکر میکنه حوصله ش سر میره.

3 پسندیده

ما وارد عصر آگاهی شدیم و ابزار اونم اینترنت است. هر چند که احتمالاً چندین سال از تکنولوژی های روز دنیا بی نصیب هستیم،زمانی که الگوی مصرف انرژی تغییر کند و به ناچار مجبور شویم نهاد های تولید علم و تکنولوژی زنده ایجاد کنیم، متناسب با این روند به آن عادت میکنیم.