معذرت میخوام که گند زدم!

تا حالا پیش اومده رفیقتون ازتون طوری دلگیر بشه که جواب پی اماتونو نده؟ مثلا وقتی کسی که بهتون اعتماد کرده رو به خاطر یه اشتباه و کاملا غیر عمد باعث بشین اعتمادش بهتون از بین بره…چه طوری از دلش در میارین؟ یه معذرت خواهی خوب و تاثیرگذار چه مدلی انجام میشه؟j

6 پسندیده

برای من خیلی پیش اومده البته در ارتباط مجازی تبوده و بنابراین میتونستم بعدا تماس مستقیم داشته باشم. خیلی وقتها پذیرفتم و به دوستم اجازه دادم شماتت کنه و عموما کار خاصی نکردم، فقط اجازه دادم که زمان بگذره و تا حدی فراموش بشه. البته در جنبه‌های دیگه تلاش کردم که بهتر باشم تا دوستم من رو به عنوان فردی با مجموعه‌ای از خوبی‌ها و بدیها ببینه و به تدریج از جنبه‌های بد خواسته و ناخواسته راحتتر عبور کنه.

در فضای مجازی کمی شرایط متفاوته، ممکنه ارتباط به کلی قطع بشه و فرصتی برای تعامل پیش نیاد. شاید راه پیشنهادی این باشه که از یک دوست مشترک کمک کنین و به فرد مقابل بفهمونین که درکی درست از اشتباه رو دارین.

3 پسندیده

سلام …راستش این دوستی اصلا مجازی نیست…به خاطر شرایط کرونا فعلا مجازی دوستیمونو ادامه میدیم…یابهتره بگم میدادیم…
حرفتون درسته…اما متاسفانه اگه بخوام دوست مشترکمونو وارد ماجرا کنم بدتر میشه چون یه جورایی این اتفاق ربطی به اون داره…
پس مجبورم گذر زمان رو انتخاب کنم…گرچه خیلی سخته

2 پسندیده

چه سوال ناراحت کننده ای، با اینکه برای من پیش نیومده ولی حس میکنم میتونم درک کنم که چه بار سنگینی آدم روی شونه هاش حس میکنه و چه حجم زیادی از ناراحتی ذهنش رو درگیر.
اما من خدای معذرت خواهی های اثرگذار هستم. نه اینکه خیلی اشتباه کنم، ولی خیلی زود به اشتباهم پی میبرم و هیچ وقت واسه طرف مقابل صبر نمیکنم خودم سریع میرم جلو.
توی دوستی معتقدم اگر حتی دلخوری زمان زیادی ازش بگذره سردی و غرور بیجا ایجاد میکنه پس برین جلو.
بهش زنگ بزنین پی در پی. جواب نداد برین جاهایی که میدونین هست. براش قهوه و یا چیزی شبیه به این بخرین و ازش بخواین دقایقی به صحبت شما گوش کنه.
شما توی صحبتتون حرفی از اتفاق و اینکه نمیخواستید اینجوری بشه و یا اون بد برداشت کرده نزنین. فقط بهش بگین از اینکه حس کردید یک دوست رو قراره بابت این موضوع از دست بدین به شدت ناراحت شدین و دوری این فرد برای شما سخته. پس ازش بخواید که ببخشه و اگر دوست داره درباره ناراحتیش با شما حرف بزنه! و فقط گوش کنید و بپذیرید.
زود شروع کنید به نظرم و بهش بفهمونید شخص خودش چقدر برای شما ارزشمنده!

2 پسندیده

چشم والا الان حاضرم تا در خونشون برم ولی منو ببخشه… به خدا اصلا فکر نمیکردم به خاطر یه اشتباه کلا جوابمو نده … بار اوله باهام قهر کرده… اگه دیگه بر نگرده منو تنها تر میکنه … ممنون از راهکاراتون…حتما انجامشون میدم

2 پسندیده

اره بابا دوتا قهوه بخرین همین الان برین دم خونشون! دیگه اگر نیاد و حرف نزنه و گوش نکنه به نظرم تنها بشین بهتره!!!

2 پسندیده

گذر زمان بهتره با یک ارتباط باشه که طرف هم تلویحا فراموش کردن رو پذیرفته باشه. اگر ریسک بالایی نداره، سعی کنین حضوری باهاشون تماس بگیرین (منظورم از لحاظ کرونا). ولی اهمیت دوستی باید متقابل باشه و همراه با بخشش دوطرفه، از این لحاظ به خودتون هم کمی حق بدین که انتظار بخشش رو داشته باشین و صرفا تمام داستان رو در اشتباه پیش اومده نبینین.

2 پسندیده

خداروشکر دیشب جوابمو داد… دیگه نیاز به قهوه پیدا نکردم چون متاسفانه اصلا قهوه دوست ندارم…
کاری که گفتین اثرگذار بود و بالاخره اونم حرف زد و در کمال تعجب گفت اصلا یادش نبوده سر چی ناراحت شده و انقدر الکی نگران نباشم :flushed:
ممنون از کمکتون :heart: :heart: :heart: :heart:

2 پسندیده

خیلی ممنون پاسخی که داده بودید رو زودتر خوندم ولی گذاشتم نتیجه بگیرم و بعد جواب بدم… ممنون از کمکتون :heart: :heart: :heart: :heart:…حرفتون کاملا درست بود…ادم نباید زیاد به خودش سخت بگیره که :wink:

2 پسندیده