معرفی متخصص:‌ یوسف عزیزی؛ دانش‌آموخته‌ی فیزیک، گرایش علوم اعصاب محاسباتی

براتون از طرح «از متخصص بپرس» گفتیم. اولین متخصصی که اصل این طرح با قدم‌های محکم ایشون شروع شد، کسی نیست جز یوسف عزیز. ایشون دکترای فیزیک در گرایش علوم اعصاب محاسباتی دارند. امکان نداره عضو پادپرس باشی و نقطه نظرات عمیق ایشون رو در موضوعات مختلف نخونده باشی و با تحلیل‌های متفاوتشون آشنا نشده باشی.

در معرفی ایشون خوبه بدونین با یه فرد اهل تفکر، متواضع، تحلیل‌گر، منتقد طرف هستین که مطالعات عمیق و گسترده‌ای دارن و در انتقال دانش و دیدگاهشون به جامعه لحظه‌ای درنگ نمیکنن.

البته این رو هم باید بدونی که یوسف بیشتر دوست داره مرزای دانش رو گسترش بده تا اینکه از خودش اسمی بیاد![1] و همین کار ما رو در معرفی کمی سخت کرده بود، منتها کافیه به صفحه شخصی یوسف سری بزنی تا با بعضی از بهترین دیدگاه‌های ایشون آشنا شی.

image

:gift: گروه تخصصی با مدیریت یوسف در پادپُرس

یه خبر خوش برای فارسی‌زبانان اهل مطالعه: قراره یوسف در پادپُرس گروهی رو برامون راه بندازن به اسم مطالعات نظری و فلسفی، و در قالب فعالیت گروهی؛ به مرور محتوای دانش نظری و فلسفی پادپرس رو توسعه بدن.

اگه دوست داری عضو گروهی باشی که مثل خودت به توسعه‌ی مرزهای دانش علاقه مندن، و اگه دوست داری از تجربیات یوسف بهترین استفاده رو ببری؛ همین امروز و قبل از اینکه گروه پر شه، برای عضویت اقدام کن:

مطالعات نظری و فلسفی
  1. لینک اعتراف‌نامه‌ی ایشون! ↩︎

8 پسندیده