مهم ترین پرسش زندگی شما چیه؟

اگه قرار باشه زندگی ات رو صرف پیدا کردن پاسخ برای یک پرسش کنی، اون پرسش چیه؟
چی شد که به این پرسش رسیدی؟
پاسخ اون پرسش چه تغییری در زندگی ات ایجاد می‌کنه؟

5 پسندیده

دلم تنگ شده بود واست.

1 پسندیده

چجوری بیشترین تمرکز رو روی هدف بذارم بدون این که خسته شم ؟
نمیگم مهم ترین ولی یکی از مهم ترین سوالات زندگیم بوده. به این پرسش مدت هاست فکر میکنم چون انسان هم یکم راحت طلبه از طرفی دنبال رسیدن به هدف هم هست. بهینه سازی و مدیریت انرژی و وقت و بیشترین استفاده از هوش بصورت دائمی نه موقت همیشه مدنظرم بوده.
پاسخش رو یکمی بلدم ولی باید پخته تر شه و به مرحله اجرا برسونمش. خب اینجوری به دو هدف رسیدم هم موفقیت هم آسایش.
مثلا فرض کنید یک ورزشکار هم بخواد بدن روی فرم داشته باشه و تو مسابقه موفق شه و هم بدنش خیلی خسته نشه اگر بهش برسه از دو طرف سود برده.

4 پسندیده

:heart_eyes: :heart: میگفتی خب زودتر

پاسخت چیه؟

2 پسندیده

یکی از عوامل اصلی برای کنترل اوضاع چه در فعالیت های فیزیکی و چه درگیری های فکری تمرین تنفس صحیح و عمیق هست که دقت کردم بخشی از خستگی فعالیت های فیزیکی و ذهنی بخاطر همینه که ما در این مواقع درست نفس نمیکشیم.
تنفس درست با دم از راه بینی و بازدم طولانی و آهسته تر از دم از طریق دهان انجام شه و این فرایند راحت ترین و منطقی ترین راه برای تسلط هست . خودم وقتی از این طریق ورزش کردم بخشی از خستگی م کمتر شد .یا پاکسازی ذهن از مشغله های منفی و انرژی بر با همین تنفس درست خیلی راحت تر میشه.

3 پسندیده

من پرسش خاصی ندارم بیشتر تاریخ مُردنم رو میخواستم بدونم. فکر میکنم با دانستنِ تاریخ مرگ خودم میتونستم بهتر از زندگی بهره ببرم! حالا ممکنه بعضیا بگن برعکسش درست تره! ولی نه من برعکسِ اون برعکس هستم و از قضا دونستن تاریخ مرگ کمک میکرد زندگی رو بهتر مدیریت کنم!!
اره من دوست داشتم برای این پرسش پاسخی پیدا کنم: چه سالی، چه ماهی، چه روزی خواهم مُرد؟

3 پسندیده

ارتباط روح با بدن به چه صورته!!!:saluting_face:

جوابی پیدا کردی به اشتراک بذار نظریه خودتم بنویس

آیا روزی هوش مصنوعی دنیا را نابود خواهد کرد؟

1 پسندیده