میشه از تجربتون که خرید اینترنتی کتاب داشتید بگید؟

من سعی میکنم یک سری فروشگاه های اینترنتی مخصوصی برای هر کالایی رو پیدا کنم و همیشه از اون شرکت خرید کنم

شهرکتاب اولین سایتی بود که ازش کتاب می خریدم. بعد متوجه شدم که سی بوک و کتابچی همون کتابها را با تخفیف خیلی خوبی برای فروش می گذارند .و به مرور سایت سی بوک انتخاب اول من برای خرید کتاب شد .ولی دو نکنه منفی سی بوک داره و یکی اینکه تعداد کتابهای ناقصی که در این مدت برای من ارسال شده هربار از قبل بیشتر می شه .البته طرح جابجایی کتاب ناقص با کتاب سالم دارند .ولی فقط یک هفته بعد از ارسال این طرح اجرا میشه و بعد از گذشت این زمان تعویض کتاب باهزینه شخصی خودمون باید انجام بشه .راستش من هربار تعداد زیادی کتاب سفارش میدم و چک کردن انها عملا در ظرف یک هفته برام مقدور نیست .حتی شده که چک کردم و به ظاهر سالم بوده ولی موقع مطالعه متوجه نقص کتاب شدم .و نکته منفی دوم دیگه اینکه پیکی که کتاب را می اورد طبق قوانین سی بوک فقط باید درب اصلی ساختمان کتاب را تحویل بده .و نباید در واحد بیاد .
سایت دیگه ای هم که گاهی ازش خرید می کنم سایت دوست داشتنی ایران کتاب هست .این سایت تخفیف خوبی داره .و کتابهای دست دوم هم می فروشه .و جوایز ادبی جهانی را خیلی خوب و به درد بخور دسته بندی کرده .و شما به راحتی می توانید لیست کتابهایی که چه در ایران و چه در دنیا برنده جایزه شدند را دراین سایت پیدا کنید .
https://www.iranketab.ir/tag/15-literary-award
همه این سایتها معتبر هستند .جالبه براتون بگم یک بار خواهر من دنبال یک کتاب بود و نه در کتابفروشی هایی که سرزده بود و نه در اینترنت ان کتاب را پیدا نکرده بود .من هم ان کتاب را در این 4 سایت پیدا نکردم ولی در فروشگاه اسنپ کتاب را براش پیدا کردم که هم تخفیف داشت و هم ارسال رایگان .ولی در کل خرید کتاب از اسنپ را زیاد توصیه نمی کنم.
در ضمن بعضی از نشرها هم برای خودشون سایت دارند مثل نشر چشمه --امیرکبیر-و غیره .که ممکنه گاهی برای خرید کتاب به انها هم سربزنم .ولی انتخاب اولم در حال حاضر همون سایت سی بوک هست .

1 پسندیده

در کنار ایران کتاب و طاقچه، کتاب رنگی هم خوب داره فعالیت میکنه و سایت مطمعنی هست که میشه ازش با خیال راحت خرید کرد
من کتاب دو قرن سکوت رو ازش خریدم
12ساعته به دستم رسوند و واقعا دمشون گرم

https://ketabrangi.com/product/دو-قرن-سکوت-2/

1 پسندیده

علاوه بر سی بوک، من از نشر متخصصان هم کتاب"نجات از هزارتو" رو خریدم. به موقع به دستم رسید. البته اونا فقط کتابایی که خودشون چاپ کردن رو میفروشن.