نظرتون درباره شبکه اجتماعی پینترست چیه؟

به نظرتون چرا توی ایران مثل اینستاگرام جا نیافتاده؟


ادرس پیج من در پینترست👆
فالو کنید
8 پسندیده

من کار کردن باهاش رو دوس دارم خوبه

3 پسندیده

منم همینطور خیلی کاربردیه:)

1 پسندیده

من یه شناخت کلی دارم که شبکه‌ای تخصصی برای اشتراک گذاری تصویر و عکسه. خوشحال میشم که توضیح بدید این شبکه اجتماعی چه قابلیت‌ها و امکاناتی داره.

2 پسندیده

خب اینجور بگم که یه شبکه اجتماعیه که قابلیت پین یا سنجاق کردن عکس و ویدیو داره ، یعنی شما میتونین بوردهایی رو در اپ بسازین واسشون اسم بزارید و بر حسب علایقتون عکس ها و ویدیو ها رو که دوست داشتین سنجاق کنید برای من که گرافیک میخونم دیدم نسبت به پینترست یه فضای ابری هست که میتونم عکس هایی که برای کارم نیاز دارم یا دراینده بهشون نیاز دارم رو پین کنم و نگران فضای ذخیره موبایل یا لپ تاپ نباشم و این خیلی خوبه از ویژگی های دیگش امکان پیام دادن و پین کردن عکس های خودتون هست و ویژگی دیگه ای هم داره به اسم tried که معادل میشه تلاش کردن برای مثال شما ویدیویی از ساخت وسایل رزینی میبینید و تلاش میکنید چیزی شبیه به اون بسازین وقتی اون رو ساختید ازش عکس میگیرید و در قسمت tried اون ویدیو پست میکنید و کاربر ها میتونن اونو ببینن لایک کنن و نظر بدن
تازه ویژگی سرچ بر اساس عکس هم داره
در یک کلام بگم فوق العادس:)

2 پسندیده

من هم پارسال و سال قبلش عضوش بودم و عکسهای به درد بخور توش پیدا میکردم و با دسته بندی ذخیره می کردم، اما خب زیاد باهاش راحت نبودم، در واقع باید وقت میذاشتم و بیشتر راجع بهش میدونستم.

1 پسندیده

منکه اصلا نتونستم باهاش ارتباط بگیم اصلا
با اینکه خیلی دوست دارم کار کنم باهاش و شنیدم کاربردیه ولی انگار که بلد نیستم
!

3 پسندیده

درسته کاربردیه ولی هنوز جا نیوفتاده و البته رابط کاربریش راحت تره شده یکم متفاوته و چون زبان فارسی نداره خیلیا سمتش نمیرن .

باید یکم وقت بزارید اپ جالبیه.