نمره ی دردتان چند است؟ نمره ی شادی تون چند است؟

هر انسانی درد و غم داره؛بعضی ها کم ،بعضی ها زیاد
آیا می تونی از یک تا ده به میزان بزرگی دردت ،ی نمره بدی؟بزرگی دردت چقدره؟ درد شما چه رنگیه؟ چطور درد ها رو تسکین می دی؟
به همان میزان انسان ها شادی هم دارند، آیا می توانی از یک تا ده به میزان بزرگی شادی ات،ی نمره بدی؟ بزرگی شادی ات چقدره؟ شادی شما چه رنگیه؟

3 پسندیده

سوال خیلی قشنگ وجالبیه.:heart_eyes:
فکرمیکنم درد یاهمون مشکلاتی که منجربه درد کشیدن وایجاد زخم میشن برای من ۸است. دردم فکرمیکنم ابی روبه خاکستریه ولی ازلحاظی روبه سفید هم{کسب تجربه}میشه تعبیرش کرد.
شادی ام هم قرمزونارنجی وصورتیه.کلا هررنگی که فکرکنی شادی اوره مال منه!شادی ام هم از ۱۰،۱۰تمامه!شایدهم۲۰یا۳۰!!
یکی از بزرگترین کارهایی که برای ادمای درد دیده میشه کرد موندن کنارشون.تسکینشون،تحمل وباور افکارشون،بودن درتمام لحظات زندگی وخندیدن باخنده شون وگریه کردن درغمشونه. فکرمیکنم تنها چیزی که این افراد نیاز دارند یک همراهه!یک همراهی که بتونه باورشون داشته باشه اینجوری چه زن باشند وچه مرد، به راحتی میتونن دنیا روفتح کنن.

3 پسندیده

میدانید به این فکر میکنم که چرا باید به دنبال این باشم که برای درد هایم یا شادی هایم مقیاسی برای بزرگی و کوچکی آنها داشته باشم؟ اینکار بنظرم فقط یک ماهیت اضافی برایش ایجاد میکند و زمانی که درد باشد سخت تر فراموش خواهد شد و زمانی که شادی باشد تبدیل به نقطه اوجی خواهد شد و شادی های فراتر را شاید تجربه نکنیم :thinking: محدود کردن احساسات عاطفی با مقیاس دهی به آنها میتواند کار خطرناکی باشد حداقل با توجه به آنچه من از بعضی افراد دیده ام :thinking: اینکار را یکبار کرده ام و دیگر نمیتوانم عوضش کنم. بزرگترین دردم از دست دادن نزدیکانم است و از وقتی این را بزرگ ترین دردم دانستم همیشه بزرگترین دردم باقی ماند اما اگر از ابتدا تلاشی برای یافتن بزرگترین و بهترین و… نمیکردم بیشتر در لحظه زندگی میکردم و چون ذهن تصویرسازی دارم یهو در خیابان بغضم نمیترکید بی آنکه کسی بفهمد برای چه :grin: تعریف کردن بت در احساسات کار بسیار خطرناکی است لطفا این کار را نکنید و سعی کنید در لحظه حس کنید و در لحظه آن حس را درک و هضم کنید :ok_hand:

رنگ و مدل و جنس درد و شادی ها با هم متفاوت است اگر بگویم چه مدلی همان مدلی میمانم و تغییر کردن سخت می شود :sweat_smile:

4 پسندیده

نگاه جالبی است. موافقم

1 پسندیده

۷بزرگی دردمه اونقدری هس ک دوس ندارم اصلا بهش فک کنم اینجوری ارامشم باقی میمونه
رنگش نارنجیه مثل برگای پاییزی
شادیم ۸ ولی میتونه به یکباره صفر بشه اونقدر بزرگ نیس ولی خاص وجود یه نفره(همسرم)
شادیم گلبه ایه ک هرآن صورتی وقرمز میشه
وایییبی خیلی دوسداشتنیه
چه نگاه قشنگی به غم وشادی بود مرسی از سوالت

2 پسندیده