هوشمند سازی ساختمان | خانه هوشمند کنترل 4 (Control4) | شرکت پلان

شرکت Control4 مبتکر نسلی جدید از خانه هوشمند

این شرکت به عنوان انتخاب اول برای هوشمند سازی منازل و ساختمان ها مطرح است. ویژگی های منحصر به فرد محصولات Control4، طی مدت کوتاهی، این شرکت را به یکی از بازیگران اصلی بازار خانه هوشمند دنیا تبدیل کرده است.

یکی از مهمترین ویژگی های Control4 یکپارچه سازی سیستم های مختلف موجود در منزل می‌باشد Control4 سیستم‌های سرمایش- گرمایش، روشنایی هوشمند، امنیت، پخش فیلم، پخش موسیقی و… را به صورت یکپارچه و متمرکز از طریق یک کنترلر مرکزی نظارت و کنترل می نماید.

نورپردازی یکی از مهمترین مسایل طراحی خانه است که تاثیر زیادی در فضای خانه می گذارد

شرکت Control4 ضمن کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی، شما را در کنترل بهتر و آسان تر سیستم روشنایی خانه‌تان یاری می نماید . بسته به ابعاد منزلتان، تعداد کلیدهای روشنایی موجود متفاوت است. شما در هنگام خواب باید تمامی چراغ ها را کنترل کنید تا چراغی روشن نمانده باشد و یا چراغ هایی که باید روشن باشند، خاموش نشده باشند. همه این کارها با فشردن یک کلید که قبلاً برنامه‌ریزی کرده‌اید در چشم بر‌هم‌زدنی انجام می‌شود . زمان ورود مهمان سناریوی خاصی از روشنایی را اجرا می‌کنید. لوستر‌های پذیرائی را روشن ولامپ‌های اتاق ها را خاموش می‌ نمایید. این سناریو و هزاران سناریو روشنایی دیگر با فشردن یک دکمه قابل اجرا خواهند بود.


زمان شروع پخش فیلم، نور چراغ ها روی %50 (ویا هر میزان که بخواهید) تنظیم می گردد تا در محیطی نسبتا تاریک تماشای فیلم را تجربه کنید. چراغ های متعدد منزل ممکن است به صورت اضافی روشن مانده باشد، Control4 از اینکه چراغ های اتاقهای خالی روشن بمانند، جلوگیری می‌کند. با ریموت Control4 و یا صفحات لمسی در هر لحظه می‌توانید از وضعیت کلیه چراغ های منزلتان آگاه شوید و تغیرات مورد نظرتان را به روی هر چراغ از هر نقطه منزل اعلام خواهد کرد. با توجه به میزان نور خورشید، چراغ های داخل منزل شما هم قابل تنظیم خواهند بود.

می‌توانید به سیستم برنامه دهید که هر چقدر نور بیشتری از خورشید در‌یافت شد، از شدت نور لامپ های منزل کاسته شود.نور لامپ ها حتی براساس ساعات مختلف روز قابل برنامه ریزی‌اند مثلا به سیستم برنامه می‌دهید در فصل زمستان ازساعت 5 تا 6 بعد از ظهر چراغ های اتاق فرزندتان روی شدت نور %40 تنظیم شود و … .

انعطاف پذیری بسیار بالای سیستم خانه هوشمند Control4 به ساکنین منزل این امکان را می‌دهد تا خودشان سناریوهای مورد نظرشان را تعریف کنند و در نقش طراح کلیه اتفاقاتی که از سیستم هوشمند انتظار دارند، ظاهر شوند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت پلان نماینده رسمی Control4 در ایران با امکانات شگفت انگیز برند Control4 بیشتر آشنا شوید.

هوشمندسازی ساختمان | خانه هوشمند Control4 | شرکت پلان

برند Control4 یکی از شرکت های ممتاز در زمینه هوشمند سازی ساختمان در دنیا محسوب می شود.این شرکت هر ساله به عنوان برترین برند در تمام زمینه های هوشمند سازی انتخاب شده است.

1 پسندیده