پادپرس چی به ما میده؟

این سوالو احتمالا باتجربه تر های پادپرس باید جواب بدن،
با وجود اینستا، توییتر، تلگرام، ویرگول و… چه نیازی به پادپرس داریم؟ اونجا هم که میشه سوال پرسید، پادپرس برای ما ارزش جدیدی ایجاد میکنه یا صرفا از روی تنوع هست؟

3 پسندیده

یه نگاه به پادپرس مثل نگاه به جامعه‌ست: پادپرس مثل یه زمین که محصولاتی در اون «با زحمت گذشتگان» روییده، ما میتونیم استفاده کنیم و بریم ولی میتونیم خود ما هم برای بقیه، محصولی بکاریم تا این چرخه ادامه پیدا کنه. تفاوت با شبکه‌های اجتماعی در نکاتی ریز و پنهانه وگرنه درست میگین، در خیلی جاها خیلی سریعتر و بیشتر بحث میشه و شاید سرگرمی بیشتری هم داشته باشیم. اون نکات ریز رو میتونین خودتون به تدریج کشف کنین. (اینهاد نظر و تجربه من بوده البته و ممکنه دیدگاه بقیه متفاوت باشه)

2 پسندیده

حالا پس باید یه مدت اینجا باشم ببینم به نکات ریز و پنهانش آگاه میشم یا نه

3 پسندیده

هر نوپادپرسی یه سؤال این‌جوری داره، و البته سؤال خوبیه. منم اوایل فکر می‌کردم پادپرس رشد متناسبی به نسبت شبکه‌های اجتماعی مشابه نداره، و رشد نداشتن مساوی شکست می‌دیدم ولی خب رفتار و نتیجه‌ای که دیدم متفاوت از تصوراتم بود. اضافه بر مسائلی که یوسف مطرح کرد، این‌جا مثل معلم خصوصی همراهت میان، پا به پات می‌آن و راهنمایی‌ت می‌کنن. اگر همراه‌شون باشی، رشد ملموسی برات رقم می‌خوره، برای چکش‌کاری افکار بسیار عالیه.

2 پسندیده

امیدوارم که برای من هم رقم بخوره

3 پسندیده