پادپُرس و پدرم! 😁 نظرتون راجع به تجربیات قدیمی‌ترها چیه؟

بابام از تعداد مراجعه‌کننده‌های پادپرس پرسیدن و براشون توضیح میدادم که برای بازاریابی چه کارایی کردیم و چه برنامه هایی داریم. یهو بهم گفتن انگلیسی ش رو بیارین بالا و تو جامعه ی هندی ها معرفیش کنین تا بگیره!

بهشون میگم رو چه حسابی میگین؟ میگن خوب هندی ها و چینی ها پایه علمی دارن و هوای کار دانشمنداشون رو دارن. مثلا نخست وزیرشون که اقتصاددان خوبی هست یا رهبر قبلیشون که سازنده ی موشک فضایی بوده یا … . و هندی ها خوره ی دانش هستن و در ضمن فرهنگ به اشتراک گذاری دارن و … .

این دقیقا همون کاری هست که کوارا برای رشد کرده! برام جالب بود که بدون چندان اطلاعاتی از بسترهای مشابه و یا حتی اتفاقات موجود در وب چنین چیزی رو مطرح کردن.

13 پسندیده

البته یه نکته هم هست، نسل قدیمی‌ها خیلی علاقه به شنیدن اخبار و تجزیه و تحلیل داشتن. معممولا هم اخبار متنوع رو از جاهای مختلف میشنیدن و در مورد دلایل رشد و پیشرفت بقیه جاها خیلی کنجکاو بودن.

6 پسندیده

همه ی ماها توی خونه یا خانوادمون یه گنج داریم که قدرشم نمیدونیم و اون پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگامونه.
به نظر من تجربیات فوق العاده ای دارن و به دلیل زندگی کردن در شرایط و دورانهای خاص و همین طور متفاوت، کلی اطلاعات دارن.
مثلا پدربزرگ مادرم کلی از کلماتش رو انگلیسی به کار میبرد، بدون اینکه خودش متوجه بشه یا سواد انگلیسی داشته باشه. علتش هم این بود که توی دوره ای بوده که ایران تحت استثمار انگلیس بوده.
قدیمی ها سبک زندگی خیلی بهتری نسبت به ما داشتن، اگه دقت کنید اکثر قدیمیا از ما نسل جدیدیا سالم ترن. خلاصه کلی میشه ازشون چیز یادت گرفت.

3 پسندیده

بسیار عالی است.در حقیقت ما (ایرانیها) از این تجربیات که تا حدودی میشه گفت چکیده ای از فرهنگ و سنّت خودمون هستند، فاصله گرفتیم و چقدر خوب میشه در ابتدا خودمون اونها رو گلچین کنیم و به اشتراک بگذاریم.همانطوریکه به نظرم برای پیشرفت و حل بسیاری از مسائل بایستی از رده های سنّی پایین استمداد بطلبیم.