پیشنهاد یک نام مناسب آژانس خدمات مسافرتی

سلام
ما در حال احداث یک شرکت خدمات مسافرتی هستیم و نیاز به همفکری دوستان برای انتخاب یک اسم خوب داریم. برای کمک مثلا اسم ها می تونند از افراد معروف باشند مثل اسم آژانس های سفرهای علاالدین، علی بابا، سفرهای ماژلان و مارکوپولو یا اسم منطقه یا کوه مثل دالاهو خوشحال میشم اگر در این همفکری شرکت کنید و ما رو از تلاش های بیشمار برای انتخاب اسم برهانید.
ابن بطوطه با اینکه یکی از بزرگترین جهانگردان دنیاست اما اسمش تو زبون نمی چرخه.

6 پسندیده

نمیدونم موقع شرکت خدمات مسافری هم کاربر هدف/مدل سفرها رو مشخص میکنن یا نه، اگه مربوطه یه کم از خصوصیت خدمات مورد نظرتون اگه بگین میشه متناسب باهاش فکر کرد. اسمایی که الان در لحظه به ذهنم میرسه:

وردیج
مصر (دوطرفه س و هم اشاره به کویر خودمون داره و هم به کشور مصر)
مرنجاب
گاوه زنگ

4 پسندیده

کمی جزییات بیشتر شاید به همفکری مون کمک کنه، مثلاً تمرکز خدمات این شرکت چه خواهد بود؟ سفرهایی به کدوم ورِ دنیا؟ غرب؟ شرق؟ …

پیشنهاد:
ایلچی

پطرزبورغ

آرمسترانگ

3 پسندیده

اگر چیزی به ذهنم برسه حتما میگم, اما نکته ای که من دوست دارم در مورد branding به اون اشاره کنم اینه که اس ای او (SEO) مد نظر قرار بگیره.
البته قطعا خودتون به این مورد توجه دارید.

3 پسندیده

ممنون از راهنمایی شما اما اسمی که قراره برند سازی بشه باید راحت به یاد بمونه، رو زبون راحت بچرخه و تقریبا حس بین المللی داشته باشه

1 پسندیده

این اسمها به ذهنم اومد؛
جهانگیر
هما
سیمرغ
ناصرخسرو

1 پسندیده

یه سوال برام پیش اومد البته داشتم همینو مینوشتم یکی دیگه هم پیش اومد که جواب دومی رو میدونم اما میگم شمام بدونید.

سوال اول: چرا اسم هایی که به ذهنمون میاد اکثرا یه ربطی به مسافرت و سفر دارن؟ یعنی کلمات دیگه که ربط نداشته باشن اما معنی غنی داشته باشن خوب نیستن؟

سوال دوم: آیا از روی اسم برای کار هدف گذاری میکنیم یا از روی هدف برای کار نام گذاری میکنیم؟ جوابش حالت دوم هست. از روی اهداف و مسیر حرکت خیلی بهتر میشه اسم غنی انتخاب کرد :thinking:

اگر یکمی اطلاعات بیشتری راجع به “هدفتون، وجه تمایزتون با سایر ارائه دهندگان این خدمات و مسیری که برای رسیدن به هدفتون در نظر دارید” بهمون بدید شاید اسم های بهتری پیشنهاد بشه.

(از اونجایی که یا پیشنهاد نمیدم یا پیشنهاد خوبی میدم ترجيح میدم تا بیشتر کارتون رو نشناختم با اسم های گمراه کننده مواجهتون نکنم)

5 پسندیده