پیش بینی عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی پیش رو

به نظر شما دوستان، در جام جهانی فوتبال که سال آینده در روسیه برگزار خواهد شد آیا تیم ملی کشورمون توانایی صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دارد؟

3 پسندیده

سوال سختیه. هنوز قرعه کشی مرحله مقدماتی انجام نشده و واقعاً بدون دونستن تیم های حریف نمیشه آنالیز درستی از شرایط پیش روی تیم ملی داشته باشیم. بسته به اینکه تو چه گروهی میوفتیم حتی شاید شانس بالا رفتن تا مرحله یک چهارم نهایی رو هم داشته باشیم. ولی واقعاً بدون دونستن این جزییات هر پیش بینی می تونه خیلی کلی باشه.

1 پسندیده

خیلی بعیده که حتی بتونه مثل دفعه قبل تا روز آخر امیدوار باشه. من پیش بینی میکنم بعد از بازی دوم گروهی حذف بشه. شاید دفاع کلاسیک خوبی داشته باشیم که برای تیمهای کند آسیائی کار کنه ولی در مقابل تیمهای اروپائی و آمریکای جنوبی که سرعتشون خیلی بالا رفته دیگه این سبک دفاع به درد نمیخوره.
معمولا بازی اول رو تیمهای مثل ایران واسه مساوی میرن تو زمین که احتمالا این بار موفق نشه که این کار رو انجام بده. توی خط حمله هم که فوق العاده کند و کم دقت هست.

2 پسندیده

من هم مثل @somo849 ترجیح میدم صبر کنم تا قرعه کشی انجام بشه و بعد پیش بینی کنم :v:t5:

1 پسندیده

قطعا از گروه صعود می کنه. آمار دفاعی ما خیلی عالی بوده در بازی های مقدماتی جام جهانی. برخلاف چهار سال قبل سن خط دفاعی ما خیلی پایین اومده و دفاع تیز و چابکی داریم که مزیت بزرگیه. در کل هم تیم چهار پنج سال جوون شده که طراوت تو بازی هاش کاملا مشخصه. بازی تدارکاتی با روسیه هم نشون داد که میتونیم به این تیم امیدوار باشیم چون جلوی میزبان جام تو خونش مساوی گرفتیم.

1 پسندیده

با توجه به اتمام جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این پرسش و گفتگو بسته شد.