چاکراهای بدن و چگونگی باز کردن آنها

چگونه می توانم چاکرا های بدنم را باز کنم؟
چه تمریناتی لازم است؟
نکات مثبت و منفی باز شدن 7 چاکرای بدن چیست؟
چه ویژگی های جدیدی بدست خواهیم آورد؟
آیا پکیج هایی که در سایت های مختلف برای پاکسازی و فعالسازی چاکرا ها به فروش میرسد معتبر است؟

2 پسندیده

برای باز کردن چاکراهای بدنتون میتونید یه سری به سایت جادوگر شرقی بزنید…
اما اگه واقعا قصد چنین کاری رو دارید باید خودتون روبرای تمرین های سختی آماده کنید. مثلا برای چاکرای (آجنا) یا همون چشم سوم راه های مختلف زیادی هست . که بعضی هاش پر خطر هستن. مثلا یکی از راه هایی که وجود داره باعث درد زیادی در ناحیه فک و گونه میشه و باید تحملش رو داشته باشید. سردرد های بدی هم سراغتون میاد. اما مهم تر از اون چیزایی هست که میبینید. مثلا اوایل چیز های ماورا رو به صورت یه هاله ی مشکی میبینید اما کم کم که واضح بشن یکم تحملشون سخته. مثلا یکی از قدرت هایی که آجنا بهتون میده باعث میشه جن هارو هم ببینید. به خاطر همین اول باید از خودتون بپرسید آیا تحمل دیدن وحشت ناک ترین چیز هارو دارم؟ چون بعضی ها تحمل فهمیدن و دیدن برخی چیزهارو ندارن و دست آخر یا دیوانه میشن یا خودکشی میکنن.
و بهتره به پکیج هایی که درسایت های مختلف برای پاکسازی و فعال سازی چاکراها به فروش میرسه اعتماد چندانی نکنید.(البته اگه اون سایت. سایت جادوگر شرقی باشه میشه بهش اعتماد کرد) اما پیشنهاد من اینه که از راه های دیگه ای اقدام به بازکردن چاکراهاتون بکنید. ضرر باز کردنشونم بستگی به راه هایی داره که امتحان میکنید. اما اگه میخواید چاکراهاتون یکم سریع تر باز بشن و وقت تمرین های زیاد رو ندارید میتونید یکی از دست بند های چاکراها رو بخرید که برای هر چاکرا یه سنگ مخصوص توی خودش داره و باعث تحریک شدن هر کدوم از چاکراها میشه.
والبته توی این راه هم صبر زیادی لازمه چون ممکنه باز کردن یک چاکرا 1 سال یا حتی بیشتر طول بکشه که اون هم بستگی به خودتون داره مثلا برای همون آجنا بستگی داره که چه قدر بسته شده باشه چون چشم سوم همه توی دوران نوزادی کاملا باز هست و به مرور که فرد رشد میکنه چشم سومش هم بسته میشه البته بعضی ها شانس میارن و دیر تر این اتفاق میفته . این رو حتما خودتون هم میدونید که هر چاکرا یکی از قدرت های خارق العاده ای هست که خداوند در اختیارمون گذاشته و استفاده درست ازشون اشکالی نداره و چه بسا در زندگی کمک زیادی هم بهمون میکنن.
خود من دارم تلاش میکنم آجنام رو باز کنم و دوسال هم هست درگیر این موضوع هستم و تقریبا هم بازش کردم.
اما شما اگه میخواید همه ی چاکراهاتون رو باز کنید بهتره به ترتیب از اولین چاکرا شروع کنید
اما برای باز کردن چاکراها هم تمرکز لازم هست و بهتره اول تله پاتی رو یاد بگیرید که تمرکزتون رو ببره بالا

1 پسندیده

چاکرا به معنی فارسی یعنی چرخ و اصطلاحا چرخه انرژی منظور هست.
چیز عجیبی نیست چکار کنیم تا هفت محل اصلی انرژی بدن به خوبی کار کنه ؟
یکی تمرینات مخصوص ورزشی هست و یکی تمرینات ذهنی و در آخر هر چیزی رفتارت رو به سمت تعالی حرکت بده مثلا گوش دادن به صدای طبیعت و …
ولی اینکه بیان بابتش پول بگیرن به نظرم افراد سودجو و متقلب هستن