چرا رفتار رانندگان پژو پارس پرخطر است؟

شاید عجیب باشه، ولی تا به حال درصد بسیار پایینی از خودروهای پژو پارس رو دیدم که به صورت اصولی رانندگی کنند. رفتارهایی مثل چراغ زدن‌های پی‌درپی در جایی که سبقت برای خودشان و سایر خودروها خطرناک است، خلاف رفتن، ویراژ دادن. کلا حس می‌کنم یک موضوعی به پژو پارس مربوط می‌شه بسیاری از رانندگی‌های پرخطر رو در این خودرو می‌بینم.
وقتی به آمار تصادف خودروها نگاه می‌کنم، رتبه یک تصادف در کشور مربوط به پژو ۴۰۵ و پارس هست.
شما هم چنین حسی رو نسبت به پژو پارس تجربه کردید؟

4 پسندیده

سلام. شاید هم رانندگان پرخطر که بد رانندگی میکنند که عموما قشر متوسط هستند میدونند ماشین هایی مثل پراید مناسب جاده نیستند و در درجه بعدی پولشون به همون پژو پارس و 405 میرسه و چون فکر میکنن از پراید و امثالهم بهتره بنابراین با این ماشین های یک لول بالاتر از پراید جرات پیدا میکنن .یادمه دبیرستان هم بودم یک موضوعی در روان شناسی میخوندم که مضمونش این بود بچه ها یا آدمهایی
که پرخاشگر ترند تمایل بیشتری به دیدن فیلم های اکشن دارند و در صورت عکس هم تاثیر گذار هست چون تماشای فیلم های اکشن میتونه سبب رشد پرخاشگری در کودک یا بزرگسال بشه.

5 پسندیده

منم زیاد می‌بینم.
اولا که جوگیر هستن. انگار این دو ماشین یه حس خاصی از خفن بودن بهشون میده و دقیقا نمیدونم از کجای این دو پژو چنین حسی برداشت میکنند! چراغ جلو؟ آیینه سمت چپ؟ اگزوز!؟؟

دوماً، این رو هم زیاد دیدم که پژو ۴۰۵ و پژو پارس خیلی مورد پسند قاچاقچیان، شوتی‌ها و سایر مجرمان هست. و خیلی از اینایی که شوتی از بغلت رد میشن ریگی به کفش دارن و نمیدونم چرا انقدر تابلو عمل میکنن!!

این دو مورد یافته‌های بنده تا این لحظه هستن!

1 پسندیده

طبق آخرین یافته من موتور پژو پارس، قدرتی بسیار زیادتر از سایر خودروها داره، تا حدی که شاید کنترل رو از راننده می‌گیره. به نظر میاد باعث میشه رانندگان پژو پارس انتظار باز بودن جاده رو برای قدرت سرکش و غیرقابل کنترل خودروی خودشون رو داشته‌باشن. این رو از یکی از بچه‌ها که قبلا پژو پارس داشت شنیدم.

احتمالا چراغ ال ای دی هم برای فشار آوردن به راننده‌هاست که راه رو براشون باز کنند. که واقعا خیلی رو اعصابه چراغشون.

1 پسندیده

نظرتون در مورد نتیجه گیری عکس چیه
اینکه آدمایی که دنبال رانندگی پر ریسک هستند دنبال همچین ماشینی هستند

نه اینکه هر کسی پژو سوار میشه رانندگی ریسکی رو انتخاب میکنه…

چیزی که احتمالا شما بهش دقت نکردین و تو شهرای مرزی جنوب رواجه اینه که از پژو به عنوان ماشین بار قاچاق استفاده میشه(شوتی)

هر کسی میخواد بره تو این کار یا پارس میخره( چون ۴۰۵ دیگه خیلی تابلو میزنه) و یا ۴۰۵ (سبک تره و شتاب بهتری داره)

اگه بودجه بهتری داشته باشه پارس elx میگیره.

بعد چند سال دیگه همه تو جنوب فک میکنن پژو سوارا شوتی هستن

اونا هم طبیعتن جوان است و جویای نام آمدست

4 پسندیده

چرا رفتار رانندگان (یا راکبان به قول آیین نامه!) موتور سیکلت پر خطر است؟ (1)
چرا رفتار رانندگان وانت آبی پرخطر است؟ (2)
چرا رفتار رانندگان پراید پر خطر است؟ (3)
چرا رفتار رانندگان 206 پرخطراست؟ (4)
چرا رفتار رانندگان آی 20 پرخطر است؟ (5)
چرا رفتار رانندگان اپتیما پر خطر است؟ (6)
چرا رفتار رانندگان سانتافه پرخطر است؟ (7)
چرا رفتار رانندگان لندکروز پر خطر است؟ (8)
چرا رفتار رانندگان بی ام و پر خطر است؟ (9)
چرا رفتار رانندگان مرسدس بنز پر خطر است؟ (10)
چرا رفتار رانندگان مازاراتی پر خطر است؟ (11)
چرا رفتار رانندگان بوگاتی پر خطر است؟ (12)

(1) پیاده رو را ملک طلق خود دانسته و اصلا موتور می خریم که باش بریم تو پیاده رو داوش!
(2) وسط اتوبان با یک خودرو بکسل شده تخت گاز می رود چون وانت که ماشین نیست قربونت اصلا راه نمی ره تازه زدم دنده چار هار هار هار!
(3) پراید را کف خواب کرده و باندِ روح از بدن جداکن انداخته چون حاجی پراید سوارا تک پرن، عشقمه میخوام حال کنم حرفیه؟!
(4) جنس مذکر همان پرایدسوار سابق است که حالا وامی جور شده و 206 خریده و البته همان بلایا را سر 206 هم می آورد با سس اضافه…جوون چه تیپی به هم زدم…خانم در خدمت باشیم!
جنس مونث اینفلوئنسر است که دارد پول هایش را جمع می کند آی 20 بخرد و البته لایو با فالوورهای عزیزش پشت فرمان و هنگام رانندگی از نان شب واجب تر است خصوصا در راه متل قو!
(5) تمام شیشه ها را دودی کرده تا از روی چهره شناسایی نشود وقتی با سرعت دنده عقب رفته، به ماشین منِ بدبخت کوبانده، نصف جلو ماشین را ناپدید کرده و فرار کرده که هنوز نتوانسته ام پول صافکاری را جور کنم و در ماشین قیژ قیژ می کند و 206 بدبخت از آهو تبدیل شده به گربه ای که سبیل اش را کنده اند و تعادل ندارد!
(6) بنده خدا معلم بود، رفیقش مدیرکل شد سمت بهش دادند غیرانتفاعی زد، پرایدش یک شبه شد اپتیما! (البته اینجا خطرش برای همکاران سابقش است!)
(7) آقا اسما رییس دانشگاه است و ساده زیست اما رسما دلال و بساز بفروش است، این سانتافه را هم به اصرار همسرش گرفته که مقابل دیگران طاقچه بالا بگذارد و البته در جاده هم هرچه دلش خواست گاز بدهد و خیالش راحت باشد…نگو چرا همیشه با تاکسی می آمد دانشگاه…حیف که یکبار اتفاقی سر آن یکی کارش دیدمش!
(8) بنگاه دارد (به قول خودش نمایشگاه!)…همیشه هم حق تقدم با ایشان است و انتظار دارد در حالیکه سیگار بر لب پشت فرمان از فرعی به اصلی می آید، به او راه بدهند… جمله قصار حضرت: همیشه حق با لَن کو روزه!
(9) پسر حاجی فلانی است که لابی می کند فلان چیز را ممنوع کنند تا خودش امتیاز ویژه بگیرد، دست فرمان آنچنانی هم ندارد، همیشه موقع رانندگی هول می زند ولی دوست دختر های خوبی دارد…این ماشین هم جهت استفاده همان هاست که موقع رانندگی لایو اینستا بگذارند!
(10) آقای دکتر، جراح هستند. اتفاقا چندان هم موقع رانندگی رفتارش پرخطر نیست، اما امان از آن عمل هایی که زیرمیزی اش جور نشود، آن وقت بیمار مادرمرده خواهد فهمید خطر یعنی چه!
(11) و (12) رانندگان این دو خودرو نیاز به معرفی ندارد، نام های آشنایی هستند ولی خوب برای آنکه ریا نباشد فقط خودرو را تا درب منزل حمل می کنند و در پارکینگ می گذارند تا خاک بخورد و بعضی وقت ها جهت آنکه نشان دهند دنیا دست کیست بنده زاده(!) صدر را دوری می زند و اگر حسی بود برای رو کم کنی در راه بازگشت به منزل سری هم به پیست فرمول یک اندرزگو (!) می زنند تا شوماخر درونشان خدای ناکرده سرکوب نشود و این ژن خوب هم تمام و کمال بیان شود.

پس نوشت1: اینکه چرا رفتار عابران پیاده پر خطر است؟ و اینکه اصلا عابران ما خیابان را از پیاده رو تشخیص می دهند و به خط خطی های کف تقاطع ها که به اشتباه خط عابر نامیده شده توجه دارند یا خیر پرسشی کاملا بی جاست!
پس نوشت 2: اصل رانندگی شهری در خط ویژه است، خصوصا داخل تونل ها که اوج زرنگی و ضریب هوشی بالا است!

2 پسندیده

برای اینکه خود پژو پارس هم پر خطر است

1 پسندیده