چرا @lolmol و @yousef همه پرسش ها و همه پاسخ ها رو می پسندند؟

به نظرتون توجه زیاد و یکسان به همه چیز مثل بی توجهی نیست؟ خب تا شما به این پرسش پاسخ می دید، اگر من Deleted Account بودم مطمئن باشین خودم پاک نکردنش :sweat_smile::thinking::romania:

14 پسندیده

نه نمودار دقیقش اینطوریه.
اول راه هم یوسف هم لاله پست هارو لایک می کنند. بعد از مدتی که شخص تازه وارد کمی با محیط پادپرس آشنا شد. بازم یوسف به حمایت و لایک کردن ادامه میده ولی لاله نه. یعنی دیگه لاله بحث هایی که بهشون علاقه داره و لایک می کنه ولی یوسف همچنان دست به لایکش خوبه.

برای بچه هایی که تازه وارد سایت میشن خیلی خوبه.

12 پسندیده

سئوال خوبیه. من به عنوان مدیر با پادپُرسی تفاوتی دارم که باید توی فرهنگ و رفتارم خودش رو نشون بده.

به عنوان کاربر لایک یعنی سلیقه و کیفیت موردنظرم در جامعه پادپُرس. هرچند واقعا این احساس که در لایک کردن سخت‌گیر باشیم لزوما حس خوبی نیست و این روزها در جامعه ما به شدت رواج داره.

به عنوان مدیر ولی وظیفه دارم این حس رو منتقل کنم که حامی و پشتیبانی فعالیت مناسب محیط هستم. یعنی سلیقه شخصی در کار نیست، در نتیجه ممکنه تعداد لایکها بسیار زیاد بشه. گاهی وقتها هم تنبیه میکنیم ولی نه به دلیل اینکه پرسش هوشمندانه می‌پرسید یا ما رو به چالش جذابی دعوت می‌کنید، بلکه به دلیل قوانینی که قبلا از اون آگاهی دارید!

این نکته حرفه‌ای و درستیه. ایده داریم که برای ارزیابی کیفیت پرسشها و پاسخها چیزهای دیگه‌ای هم وارد کنیم تا توان تمایز رو از دست ندیم. امیدوارم بتونیم این ایده‌ها رو اجرایی کنیم تا جنبه‌های مختلف یک موضوع برای انتخاب در دسترس افراد باشه!

16 پسندیده

آره متوجه شدم. اگر دوستان موافق باشن یه هوش مصنوعی توسعه بدیم که کار آقا یوسف سبک تر بشه و لاله خانم هم سر موقع لایک نکنن

3 پسندیده

امیدوارم
من قوانین رو مطالعه نکردم. پس شاید بهتر باشه برم مطالعه کنم.

2 پسندیده

نه این چه حرفیه؟ ربات چیه ؟ طرف باید حس کنه یه نفر که خون تو رگاش جریان داره این پست و لایک میکنه.
همین الان یه ربات داریم تو پادرس هر وقت سر و کله اش پیدا میشه من یکی بهش محل نمی ذارم.

8 پسندیده

خداییش خوب این رو لایک نکنم الان؟! الان منظورم از فشردن دکمه ی :heart: برای پاسخ ناصر، این اسمایلی‌ها هست: :joy::rofl::rofl:

من نوشته‌هایی که مفید باشه، و یا اون لحظه که میخونم حس خوبی رو درم تشویق[1] می‌کنه، لایک میکنم؛ مثل هر کاربر دیگه‌ای. حالا این وسط سطح مطالعه‌م تو پادپُرس زیاده و چیزهای زیادی رو میخونم، و زمان زیادی رو تو پپ میگذرونم.

ولی اینکه فکر کنین هر چی بنویسین حتما لایک میشه، حرف عجیبیه؛ لازمه تست بشه :wink:


  1. trigger ↩︎

13 پسندیده

کامنت هایی رو از من میتونی پیدا کنی که هیچ کدوم لایک نکردن! درجه ای از عرفان هست که من بهش دست پیدا کردم :sweat_smile::joy:

15 پسندیده

من با توسعه هوش مصنوعی موافقم در مجموع. یکی دو سال دیگه ایران جزو کشور های دارنده بانک اطلاعاتی خواهد بود که خوراک هوش مصنوعیه و برای افرادی مثل شما یه اقیانوس بزرگه که هرجوری بخواید میتونید شبکه های عصبی رو با استفاده ازشون تشکیل بدید و ربات های واقعا هوشمندی بسازید.

5 پسندیده

کاربرهای @lolmol و @yousef تنها کاربرهای پادپرس نیستن! و توجهشون هم توجه دو نفر از چندین نفر پادپرسی هست. و تا وقتی تو جمع هستیم، چه اهمیتی داره این دو نفر چه چیزهایی رو می‌پسندن؟

5 پسندیده

خیلی مهمه :sweat_smile: مثلا یکی رئیس جمهور میشه بازم یه آدمه توی این همه آدم اما زندگیش زیر ذره بینه.
بلاخره مدیر و مسئولن و باید زیر ذره بین باشن :sweat_smile::grin::joy:

10 پسندیده

کجاست برم لایک کنم؟ :joy: ممکنه زمانی باشه که اونقدر مطالب زیاد باشه که وقتم اجازه نده همه رو بخونم. چیزی که نخوندم رو لایک نمی‌کنم، این رو مطمئن باشید. ولی اولویت خوندن مطالب رو میزارم برای تازه‌واردها تا کمی با روحیاتشون آشنا بشم. البته ممکنه زمانی اونقدر ترافیک مطالب بالا بره که این کار ممکن نباشه!

یه سئوال به ذهنم رسید:
در شبکه‌های مختلف اجتماعی، حس می‌کنم تفاوت محسوسی بین «درصد لایک به بازدید» برای ایرانی‌ها و بقیه ملیتها هست. شما هم با این موافقید؟ یعنی به نظر میاد ذهنیت ایرانی‌ها به لایک کردن متفاوته و خیلی سخت متقاعد میشن که حس خوب رو به دیگران منتقل کنن!

5 پسندیده

سلام
درست میشه…:blush:

1 پسندیده

پروژه تعریف کنین مقایسه کنیم. من می تونم اینستاگرام رو تحلیل کنم

2 پسندیده

کار جالبیه. البته من حسی گفتم و امیدوارم درست نباشه. ببینم کسی پایه‌ی بقیه شبکه‌ها هست

2 پسندیده