چطوری خروجی حمایت مالی برای یه سازمان عام المنفعه رو بیشتر کنیم ؟

قبل از هر چیزی بابت این عکس از @team تشکر کنم کلی خندیدم امرروز بخاطرش :grin::grin::grin:
Capture

ایده رفع نیاز های مالی اولیه پادپرس با دونیشن خیلی تصمیم به جایی بوده به نظرم و حتی یه حس مشارکت بیشتر رو به کاربرای قدیمی میده . از بابت عکس هایی هم به تازیگی پایین صفحه اضافه شدن مثل همین عکس بالا حسابی لذت بردم . عکس ها جالب هستن و خلاقانه انتخاب شدن و این که جایی قرار داده شدن که اذیت کننده نیستن :+1::+1:

اول دوست داشتم بدونم خروجی این دونیشن تو مدت چند روزی که استارت خورده چطور بوده برای جامعه ؟
و مهم تر از اون چه کسایی تا حالا تجربه حمایت مالی جمع کردن داشتن که این تجربه رو با ما به اشتراک بزارن ؟ به نظر شما چطوری میشه جمع آوری حمایت مالی برای یه کار عام المنفعه یا یه سازمان غیر انتفاعی رو خلاقانه پیش برد ؟

6 پسندیده

ممنون حسام جان :v: هم بابت فیدبک‌های خوبت و هم بابت طرح موضوع عالی.

این رو حتما بروز میدیم. دنبال یه راه کمی جذاب می‌گردیم، مثلا جذاب‌تر از یه پاسخ ساده. یه چی که یه مقدار چاشنی خلاقیت یا بازیسازی هم داشته باشه. ایده‌های اولیه داریم که تا شما پای این موضوع عالی گفتگو می‌کنین، ما پیاده می‌کنیم تا تو فضا شاهدش باشین :wink:

2 پسندیده

تشکر صمیمانه‌ی من رو هم پذیرا باشین کلی خندیدیم :joy::joy::joy:

3 پسندیده

من از عکسها خوشم اومد، شکل طنزگونه و جالبی داشتن :joy:.

یه راه این میتونه باشه که در ازای حمایت دستاوردی به فرد حامی برسه. این میتونه خیلی گسترده باشه ولی به نظرتون پادپُرس چه چیزی رو میتونه به یه فرد بده تا حمایتش بی‌جواب نمونه؟

یه پیشنهاد کمی غیرمتعارف شاید به درد بخوره: یه گروه از پادپُرسی‌ها تشکیل بدیم به اسم حامیانِ حامیان پادپرس! بعد هر کسی که حمایت کرد یه مسئله عام‌المنفعه مطرح کنه و این گروه روی اون مسئله همفکری و فعالیتهای خوب داشته باشه :smile: هم فعالیت متناسب با پادپُرس هست، هم فعالیت متناسب با فرد حمایت‌کننده و دغدغه‌مند، هم به نحوی سپاس‌ گذاری از کمکش برای تداوم این محیط!

3 پسندیده