چطور تو امتحان تقلب میکردین؟

چگونه در امتحانات تقلب کنیم؟
تقلب کردن روش های زیادی داره. بهترین روش برای تقلب در امتحانات چیه؟ خاطرات خودتون رو بیان کنید.

نمیخوام فرهنگ تقلب رو باب کنم، و به نظرم دونستن روش‌های تقلب خلاقانه به درد مراقب های امتحان هم میخوره :wink:

تقلب در امتحان

11 پسندیده

واسه امتحانای میانترم گروه تلگرام میسازیم و هر کی هر سوالی نوشت عکسشو‌ میذاره تو گروه.
اگه ساخت گروه میسر نبود از همون روشهای قدیمی استفاده میکنیم مثلا یه نفر که جوابو بلده رو برگه می‌نویسه و اون برگه هی دست به دست میشه. البته بنظر من بهترین راه واسه نمره اووردن توی میانترم اینه که یه نفر که درسو بلده رو بفرستی جای خودت امتحان بده.

واسه پایانترم هم میریم سر جلسه خدا بزرگه شاید امداد غیبی برسه.شایدم بشه گوشی دراوورد. ولی معمولا اگه یه برگه تقلب داشته باشی که مثلا فرمولارو روش نوشته باشی هم بدرد میخوره.

امیدوارم که هیچوقت تقلبتون ناموفق نباشه.

شب و روزگار خوش

5 پسندیده

تا دانشگاه هرچقدر تقلب کردیم کسی متوجه نشد اما دانشگاه مچمون رو گرفتن و متنبه شدیم! :grin:

یادمه توی دبیرستان به خاطر همراه داشتن غلط گیر سر جلسه امتحان برگه ام رو گرفتن و بردن :neutral_face: توی جامدادیم زیر میز بود :neutral_face:

آخرشم خودشون نمره ام رو رد کردن رفت :grin:

معمولا روی برگه جواب رو می نوشتیم و انقدر دست به دست میشد که همه بتونن بنویسن. روی پاک کن و پشت جلد ماشین حساب و باز کردن کاغذ توی جامدادی و روی ساق پا و کف دست و در و دیوار و میز و نیمکت حتی رو دیوار پشت میز معلم! تقلب مینوشتیم. انگیزمون بیشتر از بدست آوردن نمره لذت انجام تقلب بود :sweat_smile:
دانشگاه هم که گوشی و عکس و…

یه خاطره بگم خالی از لطف نیست.

با عماد جفتمون فیزیک داشتیم من فیزیک ۲ اون فیزیک الکتریسیته و مغناطیس.
هم زمان بود. من کلاسمو میپیچوندم با عماد میرفتیم سر کلاس اون. استاد به عماد گفته بود اسمت تو لیست نیست و مام گفتیم تازه انتخاب واحد کرده لیست جدید اسمش هست و این داستانا.

خلاصه یه ۴ ۵ جلسه ای گذشت و یه جلسه استاد با لیست جدید اومد گفت آقا اسمت تو این لیست هم نیست. مام رفتیم پیش مسئول آموزش و کاشف به عمل اومد اون کلاسی که من میپیچوندم عماد هم همون کلاس بوده :neutral_face:

خلاصه رفتیم سر اون کلاس دیدیم میخواد میان ترم بگیره مام که نه جزوه داشتیم نه بلد بودیم نشستیم پای امتحان.
۳ نفر از ۴۰ نفر نمره کامل گرفتن. من و عماد و کسی که بهمون تقلب رسوند! :grin: یادش بخیر.

زمان دبیرستان ما خفن ترین گوشی N95 نوکیا بود فضای مجازی نبود بشه آنلاین تقلب کرد. توی دانشگاه هم که تقلبم رو شد با آشنا بازی ردیفش کردم و دیگه بعدش تقلب نکردم.

8 پسندیده

من روی پام می‌نوشتم و سر جلسه پا رو مینداختم روی پام و میدیدم.
خیلی وقتا هم روی کلی برگه می‌نوشتم و چند بار پیش اومد که گم می‌کردم کدوم سوالو توی کدوم برگه نوشتم.

بعضی وقتام که نمی‌تونستم تقلب کنم یا شرایطش نبود, طی یه حرکت فوق سریع برگمو با برگه بقلیم عوض می‌کردم و نگاه میکردم که چی نوشته.
کلی آدم قربانی این حرکت من شدن امیدوارم حلالم کنن.

اما مشکل روش تقلب نیست.
مشکل غلبه بر استرسیه که موقع تقلب کردن میوفته به جون آدم.

7 پسندیده

قدیم ها که ما تقلب میکردیم من دو سه روش خیلی عالی بلد بودم ولی یکی از آنها خیلی کار آمد بود روی کاغذ های خیلی کوچک که دو الی سه سانت بیشتر نبود که حتی معلم هم متوجه نمیشد با قلم نوک باریک نوشته های خیلی کوچک نقل مینوشتم و از آن نقل ها 20 یا 30 عدد درست میکردم و هنگامیکه معلم از بالای سرم دور میشد دستم را داخل جیبم نموده و یکی از آنها را بیرون مکردم و موضوع را نوشته میکردم خوب باید یاد آور شوم که همیشه این کار را نمیکردم من مضامین ریاضیات را خیلی دوست داشتم همیشه نمره خوب میگرفتم از مضامین که خوشم نمیآمد تاریخ و جغرافیه بود که این دو مضمون را نقل میکردم.
به طور مثال این نقل به اندازه در پوش قلم است :grin:

7 پسندیده

سلام
جالبه بدونید از تقلبهای خودمون که بگذریم . من دوستانی دارم که در دانشگاههای هند درس میخونن در رشته پزشکی و داروسازی و با کمک هم تقلب ایرانی رو از مرزها فراتر بردیم :sweat_smile: بالاخره ایرانیا همه جا باید خودشون رو نشون بدن .
روش تقلب این شکلیه که ! من براشون یه دستگاه ساختم شامل یه mp3playe که دور گردن مثل گردنبنده و زیر لباس قرار میگیره ، دانشجویان غیور ایرانی تمام درسهاشون رو که به زبان انگلیسی هست و کلمات پزشکی عجیب غریب رکورد میکنند و این دستگاه 3 دکمه داره که روی لبه های لباس قرار میگیره برای کنترل فایلها
و در آخر یه مگنت کوچولو به اندازه یه عدس میره توی گوش و میچسبه روی پرده گوش به شکلی که اگر انگشت هم توی کوش کنید نمی تونید لمسش کنید !! و راحت همه چیزو صوتی میشنوید و پزشک میشید :relaxed:
البته بگم از وقتی مدارک هند در ایران نامعتبر شد من این کارو براشون کردم که یه موقع نیان اینجا مردم به کشتن بدن :roll_eyes:
اینم نمونه مگنتش

12 پسندیده

سلام و درود بر اشکان عزیز

چه تکنولوژی خفنی! :neutral_face: حیف نیست فقط تو راه تقلب استفاده بشه این دانشی که شما داری؟

راستی رشتتون چیه؟

7 پسندیده

شما لطف دارید، خیلی چیز پیچیده ای نیست!
راه‌های دیگه همش به بن بست خورده متاسفانه …
من الکترونیک خوندم اما مدتیست در حال برنامه نویسی موبایل هستم.

7 پسندیده

من آخر ترم با گريه و اشك تمساح ميرفتم پيش استاد هايي كه امتخانشون اوپن بوك بود، ميگفتم نميتونم هزينه خريد كتاب رو ندارم ميشه كپي از كتاب خودتون بگيرم؟؟
وقتي كتاب رو ميداد ميرفتم انتشاراتي و ٢ صفحه اول كتاب و بقيش حل المسائل رو كپي ميكردم و ميرفتم سر جلسه، اينقدر ضايع بودم كه وسط امتحان ميگفتم استاد اين سوال واسه كدوم بخش و كدوم صفحه هستش :joy::joy::joy:
زمان ما سيستم جم هم نبود ميشد با هندزفري رفت تو جلسه
از اون طرف هم كلي نرشته زيبا توي استينم داشتم كه لوله شده بود

9 پسندیده

الان شما روی من رو سفید کردی برادر… من میتونم مزاحم شما بشم برای مریدی؟

من از اونجا که ممکنه کسی این روش ها رو بخونه که مراقب امتحان باشه رو نمیکم روش ها رو فقط بگم یه بار ازم تقلب گرفتن می خواستن شلوارمو ضمیمه برگه کنن :grimacing: :grimacing: :grimacing: که استاد اومد و از شدت خنده گفت بی خیال تقلب من بشن در آخر هم به لطف شلوار بنده 70 درصد کلاس 20 شدن و 30 درصد دیگه از جمله خودم برای اینکه ریا نشه خیلی طبیعی بین 17 تا 20 شدن :wink: :wink: :wink:.

نمیدونم زمان شما بود یا نه ولی زمان ما روش دنده پیکان خیلی مد بود.

من به جد استفاده از تقلب رو در سیستم آموزش کنونی پیشنهاد میکنم و به اساتید محترم پیشنهاد میکنم به جای امتحان های بعضا احمقانه و نمرات فاجعه بار تر قدرت تحلیل و استفاده از منابع رو به مردم آموزش بدن.

7 پسندیده

من خودم خودکار بیک به تعداد زیاد میبرم و میدم به کناری ها، همه هم باید بد خط بنویسن! وقتی مراقب دورشد برگه ها رو عوض میکنیم و آخر کارم اسم مینویسیم.

یه روش دیگه هم اینکه مث تتو، با خودکار سبز، مطلبو انگلیسی رو دست و پا مینویسم، اگه رنگ خودکار خوب باشه، کسی متوجه نمیشه!

7 پسندیده

عکس مرتبط پیدا کردم :grin:
امتحانات شفاهی هم راه و روش خودشونو داشتن برای تقلب :sweat_smile:

7 پسندیده

خواهش میکنم !! ما باید درس پس بدیم با روشهای کلاسیک شما :grin::grin:

3 پسندیده

به امید تقلب نمی‌رفتم ولی فرصتش پیش می‌اومد نهایت استفاده رو می‌کردن

خودم هم خیلی می‌رسوندم تو امتحان‌ها

بیشترین تقلب رو توی کنکور آزاد کردم من…

1 پسندیده

چه فروشگاه خفنی!!!
جالبه واقعا
به نظرم اگه از نحوه کار با محصولات هم فیلم تهیه کنید خیلی عالی میشه :+1:

2 پسندیده

من که هر وقت اومدم تقلب نوشتم، متن تقلب حفظ شدم بی خیالش شدم.

2 پسندیده

هیچ وقت بهش فکر نکردم.:blush:
بهتره اینطوری بگم نه راهش رو بلد بودم و نه توانایی انجام دادنش رو داشتم.

ممنونم از نظرتون.
به زودی فیلم های آموزشی هم تهیه خواهند شد.