چطور صدای ترق تورق یخچال رو رفع کنیم؟

چند ماه پیش یه یخچال ایرانی خریدم که یه مارک خیلی قدیمی بود. جدای از قیمت بالا (که به خاطر تحریم خودی بابت یه یخچال تکنولوژی قدیمی پرداختم) و نصابی که چیزی از نصب و تراز کردن یخچال نمیدونست، هنوز یک مشکل ازش باقیه و اون هم صدای بسیار بلند ترق و تورق یخچاله که توی هوای گرم خیلی شدید میشه.
فکر میکنم به خاطر اتصالات یخچال هست که در اثر گرم و سرد شدن این اصطکاک باعث صدا می‌شه و فکر می‌کنم در طولانی مدت ممکنه باعث استهلاک هم بشه.
به نظرتون ترفندی وجود نداره که بشه این صدا رو رفع کرد؟ چیزی که به ذهنم میرسه روغن‌کاری محل اتصالات یخچال هست. شاید این باعث بشه موقع انبساط و انقباض اتصالات بتونن کمی روی هم حرکت کنن.

یادمه روزی که یخچال رو نصب کردند، نصاب اومد گفت درب یخچال رو که باز می‌کنید یا باید به سمت بسته شدن حرکت کنه یا به سمت باز شدن و در حالت ۴۵ درجه باید ثابت بمونه که بهش گفتم پسر خوب یخچال همیشه دربش روی ۴۵ درجه ثابت می‌مونه. این که تراز کردن نیست. و یخچال فریاد میزد. مجدد ازشون به کارخونه شکایت کردم و بازم نتونستن یخچال رو تراز کنن. دست آخر خودم با لیوان آب تراز کردم و صداش رفع شد ولی صدای ترق و تورق یخچال هنوز هست.
خیلی دلم می‌خواد اسم کارخونه رو اینجا بنویسم.
فکر کن یه روز یخچال خراب بشه و بخوای از خدمات پس از فروشش استفاده کنی. کی حاضره یخچال رو دست همچین تعمیرکاری بده؟

2 پسندیده