چطور میتوان مسائل و اولویت های سازمان های دولتی رو به پادپُرس تزریق کرد؟

چطور میتوان مسائل و اولویت های سازمان های دولتی رو به پادپُرس تزریق کرد؟

خیلی از سازمان های دولتی بعضی از اولویت های تحقیقاتی شان را در قالب مسئله به دانشگاه ها میسپرن. معمولا گرنتی هم بابت تحقیقات مرتبط به دانشگاه تخصیص میدن. این مسائل میتونن خودشون اغاز یه کارافرینی یا ایجاد خدمات و محصولات جدید باشنو اصلا با حل همینا درامدزایی کرد. ولی خب به دلیل اینکه در دسترس جوون های اهل ارزش افرینی قرار نمیگیره و معمولا وارد بوروکراسی دانشگاها میشه، یا گم میشه یا … .

ساده ترین روشی که بشه چنین مسائلی رو از سازمانا گرفت و در پادپرس تزریق کرد چیه؟ منظورم از ساده اینه که خود سازمانا مسئله رو به شکل ساده ای در اختیار بذارن و دیگه نیاز به دویدن دنبال مسئله هاشون نباشه (چون اکثرا سازمانای دولتی هستن و واقعا امکان سرگیجه و هدررفت وقت توشون بالاس!).

5 پسندیده

استارت آپ ها و باشگاه های کارآفرینی میتونن این کار رو به خوبی انجام بدن.
این موضوع رو داریم در فضایی به اسم qazvinup دنبال می‌کنیم در حال حاضر :thinking:

2 پسندیده

چه خوب. اولین باره از قزوین‌آپ میشنوم و خوشحالم که چنین فضایی تو قزوین فراهم شده. چه طور این کار رو میکنین؟ از تجربه تون میگین؟

4 پسندیده

هنوز انجام نشده اما فضا طوری هست که افراد مهم مثل شورای شهر و اعضای شهرداری و استانداری رفت و آمد میکنن و تصمیم گرفتیم این موضوع رو بررسی کنیم و رایزنی کنیم تا بشه مشکلات و معضلات سازمان ها رو فهمید و راهکار های مناسبی ارائه داد :thinking:

3 پسندیده