چه فایده‌ای داره پرسشمان را در ادامه‌ی پرسش‌های مرتبط قبلی مطرح کنیم؟

تو پادپُرس، بعضی افراد سوال هایشان را در ادامه سوال‌های قبلی مطرح میکنن. چطور این کار رو میکنن و چه فایده ای داره؟

باتشکر

3 پسندیده

اگه بخواهیم دو یا چند موضوع رو به هم ربط بدیم ، ظاهرا کلید زنجیر بالای کادر به کار میاد، اما راستش طرز کار دقیقش برام مشخص نیست، چون بعضی وقتا، جواب نداده، یعنی فقط آدرس اون موضوع رو پایین نوشته به رنگ آبی میاره و من میخوام نوشته خاکستری با علامت زنجیر کنارش باشه.

1 پسندیده

ایجاد موضوعی جدید لینک شده با بحث قبلی

نکته‌ای که گفتین مربوط به UI و نحوه‌ی نمایش ارتباط بین دو موضوع هست، یکی از ارتباط صریح و مستقیم میگه (لینک آبی) و یکی از ارتباط غیرصریح و نرم‌تر (لینک خاکستری).

ارتباط بین دو موضوع این طوری هست که شما مثلا یه موضوع جدید مینویسی (موضوع ۱) که با دکمه ی «+ طرح مسئله» به موضوع دیگری لینکش میکنی (موضوع ۲).

در موضوع ۱، یه لینک ظاهر میشه به رنگ آبی که داره میگه از نظر نویسنده‌، این موضوع به شکل صریحی به موضوع شماره ۲ مربوط هست.

در زیر موضوع شماره ۲، یه لینک خاکستری ظاهر میشه که داره نشون میده شخص دیگری یه موضوع رو مرتبط با این موضوع دونسته.

پ.ن. یه راه ایجاد ارتباط بین دو موضوع، همین کاری هست که در موضوع درباره چگونگی ساخت ایستگاه فرستنده رادیویی خصوصی و مجوزهای آن چه می دانید؟، انجام دادین.

یه راه دیگه این هست که وقتی دکمه‌ی به اشتراک‌گذاری یا :link: رو فشردین، از دکمه‌ی «+ پرسش جدید» استفاده کنین. این کار باعث میشه پنجره‌ای از ویرایشگر که درش لینک موضوع مورد نظرتون قرار گرفته باز شه.

1 پسندیده

اهمیت موضوع لینک شده با موضوع قبلی

گاهی پیش میاد در خلال یک بحث، سوالی مرتبط با موضوع به ذهنمان می‌رسد که میخواهیم در قالب یک بحث جدا پیگیر آن باشیم (تا انسجام هر دو بحث حفظ شود). برای این کار، بهترین کار استفاده از موضوعات لینک شده است.

اولین خوبی این کار این است که دو بحث از هم جدا هستند. و دومین مزیت آن، هدایت مخاطب به موضوعات مرتبط به هم است که اتفاقا برای سئوی محتوا نیز موثر است.

image