چقدر با استفاده از هندزفری راحت هستین؟

یا روزها یکی از رایجترین وسایل مورداستفاده که خوبیها و بدیهای خاص خودش رو داره، هندزفریه! گوشی‌های هوشمند و ارتباطات مجازی بسیار به این وسیله وابسته‌ست و به نحوی حریم خصوصی رو تضمین میکنه! ولی نسل قدیمی کمی با این وسیله راحت نیستن، خود من هم جزء این نسل هستم :grin:

شما چقدر از این وسیله استفاده می‌کنین؟ اگر تنها باشین و امکان انتخاب داشته باشین، آیا استفاده از هندزفری رو انتخاب میکنین؟ چه چیزی در مورد هندزفری آزارتون میده؟ به نظرتون چه تغییراتی میتونه اون رو بهتر کنه؟ چه حسی نسبت به کسی دارین که مدت زمان زیادی در کنارش هستین و همیشه از هندزفری استفاده میکنه؟؟

این هم یه راه حل خلاقانه و بنیادی برای جایگزینی هندزفری :grin::point_down:

استفاده و ایده در مورد هندزفری

6 پسندیده

یوسف مشکلت با هندزفری چیه ؟
من یک بار تو اتوبوس نشسته بودم که طرفم شروع کرد به صحبت کردن و گفت سلام چطوری؟ بعد سرم و بردم بالا گفتم سلام ممنون حال شما؟ بعد فهمیدم یه چیز کوچیک تو گوشش هست و با من حرف نمیزنه .
برادر کوچیک ترم زیاد استفاده میکنه ، چون خودم ازش می خوام ، از بس آهنگ میذاره تو خونه بهش میگم هدفون برای همینه. یه دونه هم برای بابام گرفتم (غیر مستقیم )
این عکسی که گذاشتی من و یاد گوشی نوکیا سی 7 ام انداخت چون گوشیش همینه ، تو پارک ازم دزدیدن ، بعد با دوستم رفتیم دادگستری شکایت کنیم ، دیدیم خیلی کار اداری داره بعد وسط دادگستری سنگ کاغذ قیچی کردیم و تصمیم گرفتیم ولش کنیم.

7 پسندیده

دیدگاه در بین آدمهای هم نسل من (دهه ۶۰) اونجوری که تجربه دارم، این بود که این یه وسیله سوسولیه :grin: بخصوص وقتی توی یه جمعی بودیم که یه نفر از بچه‌ها از اینکارها میکرد، همه عصبانی میشدن! البته دیدگاه الان فرق میکنه و تبدیل به یه وسیله رایج شده.

ولی نکته جالب اجتماعی هم داره: قدیمها که این نبود، یه جمع باید تعامل میکرد و به راهی برای انتخاب آهنگ میرسید. الان این آزادی عمل با وجود خوبی‌ی که داره، این تعامل رو از بین برده و دنیای موزیکال آدمها رو از هم جدا کرده!!

5 پسندیده

یوسف بیا با هم بشینیم یه چایی بخوریم بذار این جوونا کارشون و بکنند :smile: ، بچه های اینا بعدا وسط اتاق به یک جا خیره میشن و دست هاشون و تکون میدن و بعدا تو پادپرس میاد میگه زمان ما قدیما هدفون بود الان ببین چکارا که نمی کنند ، تنها چیزی که ثابت می مونه همون یه دونه چایی هست که باهم می خوریم.

تازه بدتر هم میشه. تفاوت ها زیاد و زیادتر میشه

5 پسندیده

هرموقع که بخوام صدایی رو گوش کنم و کسی دور و برم باشه و بدونم که ممکنه اذیت بشه از هندزفری استفاده میکنم
با توگوشی ها بیشتر از روگوشی ها راحتم و شده ساعت ها توی گوشم باشه
بر خلاف باور عمومی گوشم اصلا ضعیف نشده با وجود صدای زیاد :thinking: شاید بعدا بشه :joy:

5 پسندیده

خیلی ازش استفاده میکنم. اتفاقا دیروز همراهم نبود و موقع کار واقعا اذیت شدم.

برای تماس گرفتن به ندرت از هندزفری استفاده میکنم. و اگر مجبور نباشم اصلا ازش برای تماس استفاده نمیکنم. چون برخوردش با مقنعه و این ها میتونه شنونده رو اذیت کنه. ولی برای اهنگ گوش دادن همیشه انتخابش میکنم. حتی اگر تنها باشم، فکر میکنم با هندزفری گوش دادن لذت بخش تره. و شاید چون همیشه برای رعایت سلیقه و اسایش دیگران هندزفری رو انتخاب کردم، الان عادت شده و توی تنهاییم با صدای بلند گوش کردن رو نمیپسندم.

درکی بهش اضافه شه که خودشو گره نزنه :sweat_smile:

توی دنیای خودشه. و این یه جورایی خوبه دیگه. هرکی سرش به کار خودش خواهد بود. ولی اگر با کسی حرف بزنم و اون هندزفری تو گوشش باشه خوشم نمیاد. مثل دستکشی میمونه، که عموما رسم احترام بر اینه که موقع دست دادن از دستتون در میارین… هر استفاده ای هم قبل از مکالمه رو در رو با کسی، یا بعد از اون از هندزفری داشتیم یا خواهیم داشت، بنظرم بهتره موقع حرف زدن هندزفری رو از گوشمون دربیاریم و اینجوری حق توجه کردن رو ادا کنیم.
ادم هایی دیدم که میگن بگو صداشو کم کردم، یا بگو قطعش کردم ولی همونجوری هندزفری تو گوششونه و خب حس خوبی نداشتم.

4 پسندیده

من مصرفم بالاست، سال‌هاست.
همین الانم تو آشپزخونه در حال پیاز سرخ کردن تو گوشم بود، قسمت ۲۶ دنیای سوفی رو گوش می‌کردم. موقع طی بعضی مسیرها که سر و صدا بالا نباشه و بشه شنید، وقتایی که تو مدرسه مراقب جلسه آزمون‌هام، گاهی وقتی دراز کشیدم تا خوابم ببره؛ و دقیقا از همینجاست که مشکلات آغاز میشه یعنی:

  • هندزفری‌ها باید مقاوم‌تر ساخته بشن که سیم‌هاشون در محل‌های اتصال قطع نشه و هزینه‌های مصرف‌کننده‌های دائمی مثل من پایین بیاد :sweat_smile:
  • مشکل گره خوردگی که تازگی‌ها با پوشش فنر مانندی که مد شده، کم‌تر شده.

محافظ هندزفری|۲00×۲00

  • مشکل اندازه قسمتی که تو گوش قرار می‌گیره، برای بعضیا با اندازه گوششون سازگار نیست.

  • بعضیاشون صدا رو در اطراف هم پخش می‌کنن، کنار کسی هستی که هندزفری داره چیزی که گوش می‌کنه رو می‌شنوی.

  • دردسر جمع کردنشون هم هست، البته برای اون هم کیف‌های کوچیک هست، یکیش رو همکار با سلیقه من برای من خرید.
    کیف هندزفری|۲۵0x۲50

  • طول سیم هم مهمه، بعضیاشون کوتاه یا بعضی زیادی بلندن،اگه مثل سیم جاری برقی جمع‌ و بازشونده بود، خوب می‌شد.

من از مشکلات بی‌سیم‌ها و بلوتوثی‌ها و اون‌هایی که روی سر می‌ذارن، جز گرونی‌شون، بی‌خبرم.

راستی هندفری ضد آب هم هست؟ شاید یکی بخواد با خودش ببره حمام و استخر و . . . :innocent:

7 پسندیده

این رو که پایه هستم. دم کن شاید جلال @Jalal_Razavi هم اومد یه اختلاطی کردیم ببینیم در این دنیای دون چی میگذره!!

بالاخره یه پادپرسی خلاق قسمتی از موضوع رو باز کرد. سئوالهای جالبی هستن، اگر تونستی بزار توی بانک که بمونه و در زمانش وارد پادپرس بشه!

7 پسندیده

تا یکی دو سال پیش زیاد استفاده میکردم مخصوصا برای گوش دادن به موسیقی و شب ها که میخواستم فیلم و مستند نگاه کنم .
صداش رو هم معمولا خیلی کم میکردم . ولی الان شاید ماهی دو سه بار استفاده کنم. یکیش اینه که گوشم به صدای نزدیک حساس شده و آزار دهنده س دومیش هم اینه دور و برم خلوت شده . حتی شب ها هم باعث مزاحمت کسی نیستم پس بهتره استفاده نکنم.

5 پسندیده

من از اول هم راحت بودم با هندز فری
توی ماشین هم که بلوتوث هست

ولی واقعا نمیفهمم بعضی ها حتی تو ماشین های لوکس گوشی رو دستشون میگیرن و حرف میزنن و میگن راحت نیستن !

یا خیلی ها تو اماکن عمومی میذارن روی اسپیکر و حرف مزنن

نمیدونم کلاس داره براشون یا خودشون یه موردی دارن