چه استراتژی‌های سئویی برای کسب و کار شما به خوبی کار کردن؟

گوگل یکی از بهترین کانال‌ها برای دیجیتال مارکتینگ بسترهای تولید محتوایی مثل کوارا، مدیوم، ویرگول، و پادپُرس هست. برای اینکه محتوای یک سایت در گوگل به درستی بالا بیاد و به دست مخاطب مناسب برسه، مثل هر کار دیگه‌ای برنامه و استراتژی نیازه.

در زمینه‌ی سئو یا search engine optimization چه تجربیاتی دارین که به دردتون خورده؟ چه تجربیاتی دارین که کار نکرده؟

دنباله‌ی موضوع چگونه می توانیم رتبه صفحه مان را در موتورهای جستجوگر افزایش بدیم؟

4 پسندیده

من خودم از طریق تولید محتوا ، هر سایتی رو خیلی زود میارم بالا. اولویت اولم تولید محتوا و بعدش هم لینک سازی هستش.

من یه تجربه تبلیغات پیامکی داشتم که در اون یک وبسایت رو که تقریباً ۹۰٪ مشتریان بالقوه رو داشت، داده‌های اشخاص رو از توش بیرون کشیدم که حدود ۵۵هزار نفر شد. با این داده‌ها تونستیم پیامک به نام خودشون بفرستیم و با روش ساخت کمپین گوگل آنالیتیکس که بخشیش رو از خود لاله یاد گرفتم (یادش به خیر یک سال و خورده پیش :smile:) فهمیدیم که چه ساعتی و با چه متنی می‌تونیم افراد بیشتری رو جذب کنیم.
به این شکل در مدت پنج شش روز تونستیم درآمدمون رو ۵۰٪ بیشتر کنیم. البته به نظرم اگر این پیامک‌ها ادامه داشت میتونست درآمد رو تا چند برابر هم افزایش بده، ولی خوب فرصت اجازه نداد بیشتر در اون کار ادامه بدم.

یه سئوال مرتبط و برعکس: اگر سئویی به شکل تصادفی بد باشه، چکار میشه کرد؟

مثال رو از همین پادپرس میارم. برحسب عادت به صفحه الکسای پادپرس نگاه کردم، یک کیورد عجیب دیدم: «ترین بیت»

image

داستانش چیه؟ ظاهرا این معادل فارسی trainbit هست که الان خواهان زیاد داره و اشتباها با یکی از موضوعات پادپرس با عنوان «قشنگ ترین بیت» قاطی شده!! :grin: مشکلش چیه؟ چون فرد میاد و می‌بینه که اون موضوع دلخواه نیست، گوگل قاعدتا تبنیهی برای پادپرس در نظر می‌گیره!!
میتونیم اسم این اتفاقها رو بزاریم «سوء تفاهم سئویی». چطور میشه این سوء تفاهمها رو فهمید و رفع کرد؟