چه تجربه‌هایی از برگزاری جشن تولد برای بچه‌ها دارید؟

جشن تولد یکی از جشن‌های جذاب برای بچه‌هاست، که بزرگترا هم به راحتی نمی‌تونن نسبت بهش بی‌خیال باشن. کسب و کارهای مرتبط هم بی‌نصیب نیستن، این‌روزا تو محله‌های مختلف مغازه‌های تم تولد هم دیده میشه.
چه تجربه‌هایی از شکل‌های مختلف برگزاری این جشن برای بچه‌ها دارید؟ به چه نکته‌های ظریفی باید دقت کرد؟

کتاب ته کلاس، ردیف آخر، صندلی آخر یه مراسم جشن تولد رو خیلی جذاب توصیف کرده، از جزئیات دعوت تا دلهره و سوتی‌های قهرمان داستان که اولین بار حضورش تو این جشن بود و بازی‌های بچه‌ها در مراسم، همش جذاب بود.
جشن‌های تولد بچه‌های ما بنظرتون چطوره؟ چه ایده‌های خلاقانه‌ و مفیدی وجود داره؟

4 پسندیده

یک خواهر زاده کوچک دارم که همیشه دوست داره شمع ها رو خودش فوت کنه حتی تو تولد بقیه بچه ها هم این سماجت رو داره و خیلی تجربه جالبی بود برای من.

من این مدل تولد گرفتن مرسوم رو نمیپسندم چون بچه ها چیزهای جدیدی یاد نمیگیرن و دوست دارن تو تولدها انرژی شون رو با شلوغ کاری و… تخلیه کنن .

ایده من اینه جوایز تولد از حالت هدیه دادن پول و در محظور قرار گرفتن برای جبران هدیه بیاد بیرون. به بچه ها باید چیزهای ملموس مثل اسباب بازی و لوازم تحریر و… در حد توان و علاقه شون هدیه داد. البته یه روش ارزان تر هم هست نوشتن یک متن تبریک و کشیدن یک نقاشی که خلاقیت بچه ها رو افزایش میده و خیلی جالب هست.
در بین جشن هم دوست دارم چند تا بازی خوب به بچه ها یاد بدم . داخل بازی بچه ها تاثیر پذیری بالایی دارند و نظم پذیری ، صبر و ظرفیت و هوش و مهارتشون بیشتر میشه. انرژی بچه ها میتونه با بازی های درست به خوبی مدیریت بشه و به رشد و یادگیری بهترشون منجر بشه

1 پسندیده