چه جوری احساسات افراد رو برای ترغیب ایشان به مطالعه لمس کنیم؟

به نظر من بهترین راه برای ترغیب افراد به خواندن کتاب، بر انگیختن احساسات آنهاست. انسان ها وقتی از نظر احساسی مورد توجه قرار می گیرند واکنش خوبی نشون میدن توی همه چی اینطوریه/ اگر احساسات انها لمس بشه به کتاب علاقه مند می شند پس با معرفی کتاب های که نسبت به شخصیت طرف مقابل انگیزش احساسی داره میشه کمک کرد این اتفاق بیوفته البته این وظیفه رو هم فرد هم رسانه می تونه به عهده بگیره.

2 پسندیده

من کتاب خوندن رو یه جورایی وظیفه و سفر روح خودم می دونم به سرزمین آدم های مختلف و از این لحاظ برام جذابیت داره و یا به خودشناسی و هستی شناسی من کمک می کنه. اینها مهمه چون می تونه کمک کنه به نحوه موضع گرفتن ما در مقابل حوادث اطرافمون و می تونه از طریق یادگرفتن از تجربه سایرین یا وسعت پیدا کردن دیدمون کمک کننده باشه.

جز تلاش برای یافتن علایق افراد، من از در بالا وارد می شم تا افراد رو ترغیب کنم به کتاب خونی. حیف نیست سیر نکردن در عوالم آدمای جالب؟

2 پسندیده

برداشتم از طرح موضوع شما این بود که با دسترسی به معرفی کتاب‌های متناسب با روحیات افراد، حس کنجکاویشان را تحریک کنیم تا ایشان ترغیب شوند به مطالعه ی بیشتر.

ایده ی جالبی است و تنها چیزی که نیاز دارد مقداری شناخت از افراد (برای پیشنهاد کتاب های متناسب با خلقیاتشان) و مجموعه ای از اطلاعات ثبت شده از کتاب هاست. اولی را میشود از خود افراد گرفت و دومی حداقل در زبان انگلیسی به خوبی و در زبان فارسی کمتر در وب موجود ست.

اصولا ما ایرانیا اهل چشم و همچشمی هستیم… برای این کار بهترین شیوه فخر فروشی درمورد مطالعه بالاست البته فقط دربرابر اونهایی ک اهلش نیستن… وگرنه این کار خودش کم فرهنگیه… ولی خیلی موثر و تضمینیه