چه خدماتی در تاکسی تلفنی اینترنتی مانند اسنپ یا تپسی جایش خالی است؟

مطمئناً خیلی از شماها از اسنپ و تبسی استفاده کرده اید یا اینکه شنیده اید، لطفا نظرات و پیشنهادهای خودتون رو برای تجربه یک سفر بهتر بنویسید.

جواب های شما دوستان میتونه باعث سرویس دهی بهتری به خانواده هایمان بشه.

3 پسندیده

یه تجربه استفاده از اسنپ داشتم، و تجربه ی خاصی نبود! یعنی همون اتفاقی که باید در استفاده از تاکسی تلفنی اینترنتی میفتاد، بدون کم و کسری و یا بدون چیز هیجان انگیزی اتفاق افتاد.

راننده وظیفه ش رو به درستی انجام داد: سر موقع اومد، از مسیر عادی و قابل پیش بینی رفت، مسیر ترافیک داشت و خب مثل هر مسیر با ترافیک دیگه ای حوصله سر بر بود، ماشین پراید بود، هیچ اپشن خاص و اضافه ای وجود نداشت، تاکسی به موقع پیدا شد، و البته در اوج زمان-مکان ترافیک نبودیم (ساعت 6-7 عصر بود و نزدیک شریف)، کرایه ماشین حدود 3-4 تومن شاید بهتر از تاکسی تلفنی دربست بود.

انتظار چیز عجیب-غریبی هم نداشتم.

با اینکه خیلی اسنپ باز نیستم، میدونم راننده های نه اسنپ و نه تپسی در زمان های اوج ترافیک و در مکان های با ترافیک به خوبی پاسخگو نیستن. و این جالب نیست.

2 پسندیده

تجربه:
من با اسنپ زیاد سفر میکنم و اینور و اونور میرم ولی یه تجربه دارم که زیاد خوب نبود.
یه بار اسنپ گرفتم. وقتی راننده اومد، ازم پرسید مسیر پیشنهادی دارین(مسیر طولانی بود،از میدون آزادی تا ورزشگاه تختی) من مسیر پیشنهادیم رو گفتم، گفت من پلاکم به این مسیر نمیخوره و الان توی طرحم.(زیاد این مسیر رو میرم ولی این اولین بارم بود که اینو میشنیدم)و خودش یه مسیر پیشنهادی داد.
مسیر پیشنهادیش فوق العاده شلوغ بود و من نیم ساعت دیر تر از هر وقت دیگه به مقصدم رسیدم.
من یه بار با یکی دیگه از راننده های اسنپ صحبت میکردم و درمورد طرح ترافیک پرسیدم گفت که اسنپ به بعضی از رانندگان کهنه کارش هزینه ی جریمه ی طرح ترافیک رو میده، اگه اسنپ یه نرم افزارش یه ویژگی اضافه کنه که موقع درخواست اسنپ به کاربر بگه این راننده میتونه توی طرح بره یا نه،که افرادی که عجله دارن بتونن با پرداخت یه هزینه ی بیشتری سریع تر به مقصدشون برسن

4 پسندیده

من ساکن تهران نیستم، اما امروز که ازش اسفاده کردم، خیلی بد بود. با چند تا راننده ای تماس گرفتیم، یکی گفت مسیر بسته اس. یکی گفت مبدا و اشتباه وارد کردین و … :roll_eyes:
در آخرم هیچ سرویسی نیومد و مجبور شدیم که دربست بگیریم بریم.

2 پسندیده

اسنپ و تب سی و… فقط ارزان هستند

متاسفانه راننده هایی که هم مسیرها را خوب میدانند و هم ساعات ترافیک را خوب می شناسند حاضر نیستند با این کرایه ها کار کنند .

طرح تاکسی های اینترنتی میتوانست خیلی خوب باشد ولی متاسفانه به سو استفاده شخصی تبدیل شد

1 پسندیده

الان با وجود نرم‌افزارهای مسیریاب دیگه مسیر بلد بودن و اینا دیگه به نظرم زیادم چیز مهمی نمیاد برای راننده.

3 پسندیده

من امروز از اسنپ استفاده کردم و دو بار گفتم کاش … :

  • کاش فیچر بوکمارک کردن راننده در اسنپ در دسترس بود. این دومین بار بود که این آرزو رو میکردم، راننده بسیار عالی بود و دوست داشتم برای سفرهای آینده، اول اسنپ بررسی کنه و اگه این راننده در دسترس بود، ایشون رو برای من بفرسته. منتها چنین گزینه ای تو اسنپ نیست!

    من هم به راننده مستقیم گفتم که اگه مایله، من میتونم برای سفرهای آینده م، اول با ایشون تماس بگیرم، مشابه تاکسی تلفنی و اگه نتونستن اون وقت اسنپ بگیرم.

  • کاش اسنپ پیش از ثبت و نهایی کردن سفارش سفر، بهم میگفت زمان تقریبی این سفر چقدر خواهد بود. و البته این رو با توجه به ترافیک مسیر و طول مسیر بهم میگفت. این گزینه تو گوگل مپ هست، منتها نمیشه اول تو مپ چک کنم و اگه زمانبندی مناسب بود اسنپ بگیرم! چه بهتر که خود اسنپ زمان تقریبی رسیدن از مبدا به مقصد رو قبل ثبت سفارش نهایی بگه.

2 پسندیده

یادمه اوایل اسنپ حداقل بهت اطلاع میداد که راننده چه زمانی میرسه، اما از زمانی که از گوگل مپس استفاده نمی کنه این امکان رو نداره. به نظرم اگر اسنپ از نقشه نشان توی اپلیکیشنش استفاده کنه خیلی قابلیت های خوبی رو پیدا می‌کنه.

1 پسندیده