چه دوره ها یا سایت هایی رو برای یادگیری پایتون پیشنهاد میدید؟

سلام چه دوره ها و یا سایت هایی رو برای یادگیری پایتون پیشنهاد می کنید؟ خیلی در این زمینه گشتم ولی اغلب سایت ها در حدی که مثل سایت freecodecamp باشن واقعا نیست

مرتبط با موضوع برای یادگیری برنامه‌نویسی پایتون از مبتدی تا پیشرفته از چی استفاده کنم؟

2 پسندیده

جادی
سایت go to class یه کورس رایگان ازش گذاشته برای شروع خوبه

3 پسندیده

به سطح فراگیر هم بستگی داره.
سایت ایرانی toplearn دوره های مختلف و خوبی برای مبتدی ها داره.
paravid.com هم یه مقدار حرفه ای تر آموزش می ذاره.
ولی اینها ویدیوی آموزشی می ذارن. چیزی مثل بوت کمپ و کدکمپ که مد نظر شماست من یه دونه میشناختم، که الان یادم نمیاد، کارش البته متفاوت بود، آموزش پایتون نبود،
بیشتر آموزش هکینگ و امنیت و این داستانا،
چون باحال بود فقط توصیفش می کنم.
این طوری بود که صفحه ثبت نام توی سایت رو شما اصلا پیدا نمی کردی. باید یه سری باگ موجود توی سایت رو پیدا می کردی تا بتونی یوزر بسازی برای خودت و از این طریق محک زده می شدی که توانایی اولیه شروع به فعالیت توی این سایت رو داری یا نه. یادم نیست، شاید خود جادی معرفیش کرده بود اصلا؟؟
خلاصه از اونا بود که با بازی سازی جذاب کرده بود کارو

3 پسندیده

منظورتون پکیج نابغه ها هستش؟

دوست عزیز شما میتونید عضو کانال یوتیوب freecodecamp بشید اونجا هم آموزشهای خوبی میذارن.
سایت kaggle هم هست که البته آموزش ها به صورت متنی و پروژه محور هست و بیشتر متمایل به استفاده از پایتون در حوزه Data science هست.
اگر کلا دید برنامه نویسی میخوای بدست بیاری بهترین دوره CS50 از دانشگاه هاروارد هست که از زبان c شروع میشه و در ادامه پایتون و پایگاه داده هم درس میده به نظرم یکی از کاملترین دوره های مربوط به برنامه نویسی هست.
دوره Automate The Boring Stuff With Python Programming از سایت udemy هم یکی از دوره های محبوب هست که کتابش هم هست و میتونید اگر تمایل داشتید از روی کتاب بخونید.
تمام دوره های بالا رایگان هست به جز udemy که از شانس شما الان که چک کردم اون دوره هم رایگان شده و میتونید اون دوره رو با کد <> فعلا رایگان ثبت نام کنید.

2 پسندیده

سایت w3school به نظرم خیلی عالیه👌 نه تنها پایتون بلکه همه زبان های برنامه‌نویسی رو داره.