چه مراکزی را میشناسید که در طرح راه اندازی کتابخانه ی روستایی یاریگر باشند؟

سلام دوستان
می خواهیم تا پیش از شب یلدا برای هشت روستا در مناطق ایلام، سیستان و بلوچستان، کرمان و کردستان با کتاب های خوب ادبیات کودک کتابخانه ی روستایی برپا کنیم.
از آنجایی که در زمان محدودیت بسیار داریم، پرسش ام این است که آیا شما مراکزی را میشناسید که چه به لحاظ هزینه و یا تهیه ی کودک یاریگرمان باشند؟

پ.ن: راه اندازی این کتابخانه و طرح و اجرایش با خانم مریم عفتی است. که در یکی از سفرها من همراهشان بودم.

4 پسندیده

چه طرح خوبی! امیدوارم یکی پیدا بشه و کمک کنه . اگه من بودم کتابهای مصور ادبیات تهیه میکردم که بچه ها بتونن رنگ آمیزی کنن

1 پسندیده

راهکارهای ساده ای برای رسیدن به افراد مناسب در دسترسه که البته حتما خودتون پیش از این تست کردین، صرفا جهت اطمینان میذارم:

  • مراکز دولتی مرتبط مثل شهرداری ها، کتابخانه ها، و حتی مساجد محلی حتما کمک میکنن، کافیه باهاشون ارتباط بگیرین. کمکشون به هیچ وجه مالی نخواهد بود، ولی از لحاظ امکانات و ارتباطات و حتی کمک گرفتن از مردم خیّر منطقه کلی دستتون جلو میفته.

  • در کنارش تو شبکه های اجتماعی مثل توییتر هم دنبال هشتگ های مرتبط مثل کتابخونه بگردین و افراد با اهداف مشابه رو پیدا میکنین و میتونین ازشون مشورت بگیرین.

  • شما معلم هستین، ساده ترین و سرعتی ترین کاری که میتونین بکنین اینه که به بچه ها طرحتون رو توصیف کنین و ازشون دعوت کنین کتابهایی که خوندن و دیگه نمیخوان رو اهدا کنن. همین طور به همکاراتون هم بگین.

3 پسندیده