چه نکاتی راجع به افزونه‌های مرورگرای مختلف می‌دونین؟

معمولاً هر کدوم از مرورگرا مثلاً کروم یا موزیلا یه سری افزونه یا Extension رو برای افزایش قابلیت‌های مختلف در اختیار کاربراشون قرار میدن. چه افزونه‌هایی رو میشناسید و یا استفاده میکنید؟

طبعاً شرح جزییات مختلف ممکنه خیلی بدرد بخور باشن :slight_smile:

4 پسندیده

من از AdBlock برای حذف تبلیغات، Poper Blocker برای جلوگیری از Popupها، از Mercury Reader برای خوانش راحتِ متن‌ها، Wikiwand برای بهبود رابط کاربری ویکی‌پدیا و MagicWord برای معنی واژگان فارسی استفاده می‌کنم.

7 پسندیده
  1. افزونه‌ی similarweb که بیشتر در آنالیز و بررسی های بازدید یه سایت موثره. در هر سایتی باشین یه گزارش نسبتا خوب از رنک سایت، تعداد بازدیدها، زمان مطالعه افراد، و اینکه بازدیدها به سایت از کجا ناشی میشن میده. تقریبا میشه گفت حالت فشرده از اطلاعات خوبی که میتونین از گوگل انالتیک دریافت کنین در اختیارتون میذاره.

  2. افزونه‌ی AdBlock برای حذف تبلیغات از صفحات.

  3. افزونه‌ی WOT که خیلی به پیدا کردن محتوای خوب و یا وبسایت های مناسب در لیست جستجوی گوگل کمک میکنه. مخصوصا برای وبسایت های انگلیسی زبان که مخاطب‌هاشون به تعداد کافی بهشون رای دادن خوبه. برای سایت‌هایی که نظر مخاطب درباره ش خوب بوده یه چراغ سبز نشون میده و در سایت‌هایی که از نظر مخاطبا خوب نیستن چراغ قرمز نشون میده.

6 پسندیده

افزونه disconnect که احتمالا در کروم در دسترس نباشه،
اسکریپتهای جاوااسکریپت گوگل پلاس، فیسبوک، گوگل آنالیتیکس و اسکریپتهای مشابه رو به طور کامل از کار میندازه. با نصب این افزونه صفحه های وب در ایران از حالت لود بی پایان خارج میشن و سریع باز میشن، و فن سی پی یو هم به خاطر صفحه های عادی وبسایتها روشن نمیشه.

1 پسندیده